اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

فقرآفرینی سیاست‌ نظام سلطه است

امام جمعه شهر آبیک جنگ‌افروزی، فسادانگیزی و فقرآفرینی را سیاست‌های سه گانه نظام سلطه بیان کرد.

فقرآفرینی سیاست‌ نظام سلطه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) این شهر نظام سلطه را مسبب برافروخته شدن و شعله‌ور شدن آتش همه جنگ‌های موجود در دنیا ذکر کرد و گفت: اگر امروز می‌بینیم که فقر و بدبختی سراسر دنیا را فرا گرفته و میلیاردها انسان در گرسنگی به سر می‌برند، به دلیل سیاست نظام سلطه است.

وی افزود: ترویج فساد و فحشا و کارهای نفرت‌‌انگیز در دنیا نیز از زیر گور نظام سلطه بلند شده است.

خطیب جمعه شهر آبیک ادامه داد: دشمنان به دلیل اینکه انقلاب اسلامی با چالش‌ها و سیاست‌های سه‌گانه نظام سلطه یعنی جنگ‌افروزی، فسادانگیزی و فقرآفرینی مخالف است و هرگز ظلم را قبول نمی‌کند به دشمنی می‌پردازند و به بهانه‌های واهی مسئله حقوق بشر و مسئله هسته‌ای را مطرح می‌کنند.

موسوی تصریح کرد: دشمنان نظام بدون سه سیاست مذکور نمی‌توانند به حیات ننگین خود ادامه دهند به همین دلیل همه تحرکات و توطئه‌هایشان در طول عمر 35 ساله انقلاب اسلامی بر اساس این سه سیاست صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به دلیل اعتقادات دینی با سلاح‌های هسته‌ای مخالف است و به دنبال این موضوع هم نیست و خواهان جهانی عاری از سلاح هسته‌ای است.

امام جمعه شهر آبیک با اشاره به تحویل سلاح‌های کشتار جمعی سوریه به سازمان ملل متحد خاطرنشان کرد: اسرائیل که در بیخ گوش سوریه قرار دارد باید از سلاح هسته‌ای خلع و عاری از این سلاح شود.

موسوی با ذکر اینکه نظام سلطه دنیا را به دو قسمت ظالم و مظلوم تقسیم کرده است، بیان کرد: پیام اصلی و جذاب انقلاب اسلامی ظلم‌ستیزی و خودداری از ظلم است که به همین دلیل پیامش در مرزهای کشور محصور نماند و مورد استقبال مردم دنیا قرار گرفته است.

مردم و مسئولان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس سنگ تمام بگذارند

امام جمعه شهر آبیک با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه تأکید کرد: مردم و مسئولان باید در گرامیداشت هفته دفاع مقدس سنگ تمام بگذارند چراکه به فرمایش مقام معظم رهبری تا ابد مدیون خون شهدا هستیم.

موسوی ادامه داد: صدام جرأت حمله به ایران اسلامی را نداشت اما با کمک آمریکا و شیاطین غربی و شرقی و دیگر کشورها هشت سال جنگ را بر ملت ایران تحمیل کرد و سرانجام تودهنی خورد.

وی افزود: امروز هم اگر می‌بینیم آمریکا و غرب علیه ایران به جنب و جوش افتاده به این دلیل است که شکستی که از دفاع مقدس بر آنان وارد شده، می‌خواهند جبران کنند که ناکام خواهند ماند.

خطیب جمعه شهر آبیک با اشاره به سوم مهرماه  سالگرد تهاجم آمریکا به مردم مظلوم و بی‌پناه افغانستان به بهانه واهی مبارزه با تروریسم در سال 2001 میلادی اذعان داشت: 13 سال پیش آمریکایی‌ها نیز در افغانستان شکست خوردند و اکنون نمی‌دانند چگونه از این کشور خارج شوند.

موسوی با ابراز خوشنودی از پاکسازی پادگان اشرف عراق از وجود منافقین خاطرنشان کرد: این حادثه خوشایند بیانگر ذلت منافقین است که سبب شده هیچ کشوری حاضر نشود این منافقین را راه ‌دهد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با تأکید بر کسب تقوای الهی گفت: به فرمایش امام علی (ع) تقوا هدفی است که اگر کسی به دنبال آن باشد به هلاکت نمی‌رسد و اگر کسی در مسیر تقوا عمل کند از انجام اعمال خود یقینا پشیمان نمی‌شود.

امام جمعه شهر آبیک ابراز داشت: انسان به واسطه تقوا می‌تواند به آمال و آرزوهای دینی، انسانی، اسلامی و شرعی دست یابد.

موسوی با اشاره به فرمایشات مهم و قابل تأمل مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچ گاه به بهانه‌های بروز تغییرات در جهان و ضرورت تغییر از مسیر صحیح خود منحرف نشده است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران در پرتو شناخت کامل از تحولات و جریان‎‌ها و عرصه‌های مختلف جهانی است که از انقلاب اسلامی حفاظت می‌کند.

خطیب جمعه شهر آبیک با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی بر تلاش دانش‌آموزان در علم‌اندوزی و دانش همراه با تهذیب نفس و توجه معلمان بر تحقق این موضوع تأکید کرد.

انتهای پیام/77006/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول