اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

ممنوعیت لوازم التحریر منقوش به تصاویر غربی اقدامی ارزنده است

امام جمعه میناب گفت: ممنوعیت فروش و عرضه لوازم التحریر با تصاویر خارجی اقدامی ارزنده است.

ممنوعیت لوازم التحریر منقوش به تصاویر غربی اقدامی ارزنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت‌الاسلام میرزا حسین معتمدی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با ذکر حدیثی از امام علی (ع) و بیان این مطلب که طالب علم و طالب دنیا دو گروه از انسان‌ها هستند که هیچ‌گاه سیر نمی‌شوند اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش، دست‌اندرکاران این مجموعه و معلمان باید شوق گوش دادن به درس را در مدارس احیا و ایجاد کنند.

وی همچنین با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز فصل تعلیم و تعلم، از خیران خواست تا در زمینه ساخت مدارس، اداره کل نوسازی مدارس را یاری کنند.

امام جمعه میناب در ادامه گفت: ممنوعیت فروش و عرضه لوازم تحریر با تصاویر خارجی اقدامی ارزنده است.

معتمدی‌فر گفت: مدارس و اولیا حق ندارند لوازمی را تهیه کنند که دارای تصاویر و یا اشکال غربی است.

خطیب نماز جمعه میناب در ادامه افزود: مردم باید به برخی از الفاظ و جملات ناشایست که بر روی البسه نقش بسته توجه کنند و از خرید آنها خودداری کنند.

معتمدی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار مقم معظم رهبری با ائمه جمعه سراسر کشور طی هفته گذشته اشاره و گفت: نکته اساسی فرمایشات مقام معظم رهبری در این دیدار توجه به کلی بودن تجزیه و تحلیل‌ها‌ و پرهیز از معنا کردن مسایل به صورت خرد بود.

وی همچنین بخشی از فرمایشات رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه را مورد بحث قرار دارد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار بهترین تعبیر را درباره سپاه ذکر کردند.

امام جمعه میناب اظهار داشت: مطرح شدن سپاه بعد از 35 سال از تشکیل آن به عنوان موفق‌ترین نهاد در دنیا از برجستگی‌های این نهاد مقدس است.

وی افزود: سپاه به هر بخش که ورود پیدا کرد عملکرد موفق و ارزنده‌ای از خود نشان داد و این موجب شد که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان تجربه موفق یک مملکت یاد کند.

معتمدی‌فر با اشاره به برخی از توانمندی‌های سپاه پاسداران بیان کرد: نیروهای متخصص و قدرتمند سپاه به فرمان رهبر معظم انقلاب آسمان را به زمین دوخته‌اند و اشیا پرنده‌ که سال‌های پیش برای کشورها یک ابهام بود را به زمین کشیدند.

امام جمعه میناب در ادامه رمز ماندگاری دفاع مقدس را «ارزشی و بدون تاریخ مصرف بودن» آن عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس علاوه بر سربلندی برای ملت و نظام برکات فراوانی نیز به ارمغان آورده است.

معتمدی‌فر همچنین در ادامه با اشاره به موضوع مذاکره با امریکا و سخنان مقم معظم رهبری پیرامون نرمش قهرمانانه افزود: برای مذاکره با آمریکا شروطی وجود دارد که تغییر سیاست‌ها در مقابل ایران، پایان‌پذیری خصومت آنها، پرداخت بدهی‌های بلوکه شده ایران، خروج ارتش آمریکا از خلیج فارس و منطقه، اتمام تحریم‌ها و جلوگیری از دخالت در امور ایران از مهمترین این شروط است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با برشمردن علل حمله نکردن آمریکا به سوریه تصریح کرد: هر نیرویی که بخواهد با هدف حمله و تجاوز وارد خاک سوریه شود باید ابتدا کفن و تابوت خود را آماده کند.

انتهای پیام/88004/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول