اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهمین دوره جشنواره ملی هنرهای تجسمی امام رضا (ع) صورت گرفت

کسب رتبه‌های برتر هنرآموختگان صنایع دستی فارس

هنرآموختگان دوره‌های آموزش صنایع دستی این اداره کل توانستند رتبه‌های اول و دوم دهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی امام رضا (ع) را به خود اختصاص دهند.

کسب رتبه‌های برتر هنرآموختگان صنایع دستی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، معاون صنایع دستی این اداره کل اظهار داشت: فروزان رابطیان و زینب روستا از هنرآموختگان دوره‌های آموزش صنایع دستی این اداره کل بودند که توانستند در بخش تذهیب و گل مرغ این جشنواره که در شهریور ماه جاری در شیراز برگزار شد، از بین 58 اثر ارسالی به جشنواره، رتبه‌های اول و دوم این گروه را به خود اختصاص دهند.

همت محمدی افزود: در بخش مینیاتور این جشنواره نیز که در اصفهان برگزار شد، ساره سلحشور از میان ده‌ها اثر ارسالی به جشنواره، موفق به دریافت مقام نخست این گروه شد.

به گزارش فارس، حوزه معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از تولید صنایع دستی، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی این صنایع می‌کند و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 590 نفر در 13 رشته صنایع دستی، آموزش دیده‌اند.

انتهای پیام/2448/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول