اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشن مردمی زیر سایه خورشید گلستان عنوان کرد

تقدیر از گلستانی‏ها به خاطر استقبال از خدام حرم رضوی

دبیر جشن مردمی زیر سایه خورشید استان گلستان از مردم ولایتمدار استان به خاطر استقبال از خدام و پرچم حرم رضوی تقدیر کرد.

تقدیر از گلستانی‏ها به خاطر استقبال از خدام حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید حسام بنی‏فاطمه عصر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: وظیفه دارم به عنوان خادم ِخدام حرم رضوی از تک تک مردم عاشق ولایت و دوستدار امامت که با حضور چشمگیر خود در جشن‎های مردمی زیر سایه خورشید در 6 شهرستان استان، مراتب ولایتمداری، مطیع و مرید اهل بیت (س) بودن و ارادت و دلدادگی به آستان امام رضا (ع) را به اثبات رساندند، تقدیر کنم.

وی افزود: بی‎شک حضور هزاران  عاشق دلداده گلستانی در ششمین جشن زیر سایه خورشید در اذهان مردم و تاریخ استان ماندگار خواهد بود.

شعار امسال جشن زیر سایه خورشید «نقشه خوشبختی من در دستان شماست» بود

دبیر مجمع شباب‏المومنین شهرستان کردکوی شعار امسال جشن مردمی زیر سایه خورشید را نقشه خوشبختی من در دستان شماست و با محوریت سبک زندگی رضوی ذکر کرد و اذعان داشت: این جشن به خوبی نشان داد که مردم به دنبال یافتن مسیر خوشبختی از کلام اهل بیت (ع) هستند.

بنی‏فاطمه ادامه داد: استقبال کم‏نظیر از غرفه ویزیت رایگان طب‏الرضا (ع) در شهرستان‏های استان، مباحث مفید امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در همایش امام رضا (ع) در کلام شیعه و سنی و حضور پر رنگ مردم حتی در بیمارستان و مراکز درمانی و تربیتی نشان از توجه به سبک زندگی رضوی داشت.

وی با بیان اینکه جوانان بی‏ریای مجمع شباب‏المومنین کردکوی نقش موثری در برگزاری ششمین جشن مردمی زیر سایه خورشید داشتند، تاکید کرد: آنها خالصانه از همه چیز خود گذشتند و با حمایت‏های مادی و معنوی به عشق امام رضا (ع) در اجرای باشکوه جشن تلاش کردند.

کاروان خدام حرم رضوی چهار روز بی‏وقفه در خدمت این جشن بودند

دبیر جشن مردمی شباب‏المومنین کردکوی از حمایت‏های بی‏دریغ مدیران و اعضای موسسه خدمات مشاوره‏ای جوانان و پژوهش‏های اجتماعی آستان قدس رضوی که امسال با برنامه‏ریزی های خود کمک شایانی به برگزاری این جشن کردند تقدیر کرد.

بنی‏فاطمه اضافه کرد: کاروان خدام حرم رضوی چهار روز بی‏وقفه و بدون استراحت در خدمت این جشن بودند و با حضور گرم و نوای دلنشین خود در وصف امام هشتم شیعیان (ع) به جشن‏های مردمی امام رضا (ع) صفا بخشیدند.  

به گفته وی، مسئولان استانی و ادارات شهرستان‎های گرگان ، گنبدکاووس، مینودشت، رامیان، آق‏قلا و کردکوی به سهم خود در برگزاری ششمین جشن مردمی زیر سایه خورشید در استان گلستان تاثیرگذار بودند.

زیر سایه خورشید جشنی من المهد الی اللمحد بود

دبیر مجمع شباب‏المومنین شهرستان کردکوی از خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‏ها و مطبوعات و واحد خبر و تولید سیمای مرکز گلستان به خاطر ثبت و ضبط اخبار و واحدهای اجرایی ستاد برگزاری جشن مردمی زیر سایه خورشید نیز تقدیر کرد.

بنی‏فاطمه اضافه کرد: جوانان مسجد جامع مینودشت، هئیت منتظران بقیه‏الله(عج) شهرک بهزیستی گرگان، جوانان محله امام رضا (ع) گرگان، ستاد مردمی روستای نصرآباد و شهر سرخنکلاته، سادات بزرگوار هیئت حضرت علی‏اکبر(ع) روستای زنگیان گرگان، کارشناسان طب‏الرضا (ع)، قرارگاه فرهنگی عاشورائیان و کانون‏های مساجد، هیئت‏های مذهبی و شورای هیئت‏های مذهبی و کانون مداحان نقش غیرقابل انکاری در برگزاری جشن داشتند.

وی با بیان اینکه زیر سایه خورشید جشنی من المهد الی اللمحد بود، تصریح کرد: از اذان و اقامه در گوش نوزاد، تا حضور در مدارس و دانشگاه‏ها و در نهایت حضور در مزار شهدا بیانگر این واقعیت بوده و الگوهای مناسب در حرکت‏های فرهنگی به شمار می‏روند.

دبیر جشن مردمی زیر سایه خورشید استان گلستان اظهار داشت: گلستان در چهار روز حضور حدام حرم رضوی، به صحن معنوی آن حرم تبدیل شد. 

لازم به ذکر است کاروان خدام حرم رضوی بامداد یکشنبه، بیست و چهارم شهریور ماه جاری برای برگزاری جشن‎های مردمی زیر سایه خورشید وارد استان گلستان شدند و صبح چهارشنبه، بیست و هفتم شهریور ماه، نیز گلستان را به مقصد مشهد ترک کردند.

انتهای پیام/83003/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول