اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش

پرچم و خدام حرم رضوی وارد سنندج شدند

کاروان خدام حامل پرچم امام رضا(ع) هم اکنون وارد فرودگاه سنندج شدند و مورد استقبال جمعی از مسئولان ،روحانیون و مردم استان قرار گرفتند.

پرچم و خدام حرم رضوی وارد سنندج شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دبیر اجرایی جشن‌های زیرسایه خورشید در کردستان ظهر امروز در حاشیه ورود خادمان رضوی به خبرنگار فارس اظهار کرد: خادمان حرم رضوی قرار است در مدت سه روز سفر به استان، در دومین سال متوالی جشن‌های زیر سایه خورشید که در شهرستان‌های سنندج،بیجار،قروه و سریش‌آباد برگزار می‌شود، شرکت کنند.

حمید عزیری تصریح کرد: کاروان رضوی حامل بیرق امام رضا(ع) امروز در مزار شهدای گمنام واقع در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ازش های دفاع مقدس و سپس در بیمارستان‌های بعثت و توحید این شهرستان حضور می یابند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های این کاروان دیدار با خانواده شهید ملا برهان عالی که در رمضان سال 88 به دست چندتن از کوردلان به شهادت رسید، است.

وی از حضور خادمان رضوی طی فردا در جمع مردم شهر ستان بیجار خبر داد وا ضافه کرد: این کاروان روز دوشنبه ساعت 10 صبح هم مورد استقبال عموم مردم شهرستان بیجار قرار می‌گیرند.

دبیراجرایی جشن‌های زیرسایه خورشید در کردستان اظهارداشت: روز سه شنبه هفته جاری هم در شهرستان قروه این کاروان مورد استقبال عموم مردم قرار می‌گیرند.

عذیری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از سلسله برنامه‌های جشن زیرسایه خورشید که با حضور کاروان رضوی در استان برگزار می‌شود، برگزاری جشن میلاد بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه سنندج است.

انتهای پیام/79003/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول