اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

میزبانی «باب‌الرضا» از خدام حرم رضوی

به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت جشن زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی در «باب‌الرضا» راور برگزار شد.

میزبانی «باب‌الرضا» از خدام حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، مردم عاشق امامت و ولایت راور چند روز گذشته به شوق دیدار پرچم امام رضا (ع) سر از پای نمی‌شناختند و خود را به محل برگزاری مراسم رسانده بودند.

تمام عاشقان اهل بیت (ع) در سالن ورزشی شهید خواجویی راور اجتماع عظیمی را برای زیارت پرچم و خدام آستان مقدس رضوی شکل دادند.

هر چقدر به لحظات ورود پرچم نزدیک‌تر می‌شدیم، اشک شوق از دیدگان پیر و جوان، زن و مرد و خرد و کلان سرازیر می‌شد.

به عشق اهل بیت (ع) همه آمدند، مراسم چه زیبا با صوت دل‌نشین آیات قرآن کریم آغاز شد و مداحان اهل بیت عصمت (ع) به زیبایی، جمعیت حاضر را آماده استقبال از پرچم مقدس کردند.

پرچم در میان خیل جمعیت عاشق که زمزمه یا امام رضا (ع) را بر لب داشتند وارد سالن شد و چشمان عاشقان به پرچم سبز بارگاه امام رضا (ع) نورانی شد.

در ابتدای این مراسم باشکوه و سراسر روحانی، محمدرضا فرهمند از خدام حرم رضوی به مداحی پرداخت و سالن ورزشی شهید خواجویی راور را از حال و هوای حرم مطهر رضوی پر کرد.

فرهمند با بیان اینکه راور محل سکونت مردم ولایی و دل‌دادگان اهل بیت (ع) و باب‌الرضا است، اظهار کرد: مردم باید قدر نعمت ولایت و اهل بیت را بدانند و شاکر این نعمت بزرگ باشند.

وی ادامه داد: امروز همه نیت زیارت امام رضا (ع) را کردیم و سلام خود را از راه دور به خدمت امام رئوف تقدیم می‌کنیم، زیارت از راه دور امام رضا (ع) به اندازه هزار حج، عمره، صدقه، درجه و حسنات ارزش دارد.

فرهمند با اشاره به فرمایشات امام جواد (ع) در زمینه زیارت بارگاه امام رضا (ع) ابراز داشت: زیارت امام رضا (ع) دارای درجه و مقام بسیار زیادی بوده و خواص هر جامعه‌ای نائل به زیارت بارگاه امام می‌شوند.

وی با بیان اینکه همه باید مسیر زندگی خود را در راستای امام رضا (ع) بسازیم، گفت: در ایامی که به مسافرت و تفریح می‌رویم، می‌توانیم با توسل به امام رضا (ع) حتی اگر توان مالی سفر به مشهد را نداریم از دور سلامی خدمت آقا عرض کنیم.

فرماندار راور در حاشیه این مراسم خطاب به خدام امام رضا (ع) گفت: ورود شما بزرگواران را به راور که به باب‌الرضا معروف است، خوش‌آمد می‌گوییم و امیدواریم هنگام برگشت به مشهد و حضور در بارگاه امام رضا (ع) به آقا بگویید که مردم راور عاشقانه و با معرفت برای استقبال از پرچم بارگاه آمدند.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول