اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته پرش با نیزه

ربانی به مسابقات دو و میدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اعزام شد

دو و میدانی‌کار سرشناس قم برای کسب مدال از پیکارهای رشته پرش با نیزه به مسابقات دو و میدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اعزام شد.

ربانی به مسابقات دو و میدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اعزام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم ملی دو و میدانی کشورمان در حالی راهی رقابت‌های دو و میدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شد که در ترکیب خود از با سابقه‌ترین ورزشکار رشته پرش با نیزه قم و کشور یعنی محمدمحسن ربانی نیز سود می‌برد.

ربانی با سابقه کسب مدال از رقابت‌های مختلف آسیایی و بین‌المللی در حال حاضر یکی از جدی‌ترین شانس‌های تیم اعزامی کشورمان به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در کسب مقام و قرار گرفتن بر روی سکوی این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

این در حالی است که محمدمحسن ربانی در حال حاضر از نظر بدنی و شرایط روحی و جسمی در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد و به عنوان بهترین ورزشکار فعلی پرش با نیزه ایران راهی مسابقات قهرمانی دو و میدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی می‌شود.

ربانی در تمام ادوار مسابقات داخلی و خارجی که در میدان حضور داشته همواره شاخص‌ترین چهره دو و میدانی کشور در رشته پرش با نیزه بود و این امیدواری وجود دارد که در رقابت‌های دو و میدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی نیز بتواند با کسب مدال به کار خود پایان بدهد.

ربانی سابقه بسیار زیادی در این رشته ورزشی دارد و اکثر رقبای آسیایی خود را می‌شناسد، به همین سبب یکی از با تجربه‌ترین نفرات اعزامی تیم ملی دو و میدانی کشورمان در پیکارهای رشته دو و میدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی است.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده برای اعزام تیم ملی دو و میدانی کشورمان به مسابقات دو و میدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در کشور اندونزی، ملی‌پوشان دو و میدانی کشورمان روز بیست و هشتم شهریورماه راهی این رقابت‌ها شدند.

بر اساس برنامه اعلام شده به فدراسیون دو و میدانی، مسابقات دو و میدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از روز سوم مهرماه در پالمانگ اندونزی برگزار می‌شود و تیم ملی اعزامی دو و میدانی کشورمان با 11 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.

دو و میدانی‌کاران ملی‌پوش در حالی از روز سوم مهرماه با حریفان خود برای کسب مدال از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی تلاش می‌کنند که تیم ملی در رشته‌های مختلف از جمله دو سرعت، 400 متر، پرش با نیزه، پرتاب وزنه، پرش ارتفاع، پرش طول، پرتاب چکش و پرتاب دیسک به این رقابت‌ها اعزام شد.

در ترکیب تیم ملی کشورمان علاوه بر محمد محسن ربانی قهرمان ارزنده پرش با نیزه استان قم چهره‌های شاخص دو و میدانی کشورمان در سایر رشته‌ها نیز در مسابقات دو و میدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برای کسب مدال به میدان می‌روند.

انتهای پیام/2258/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول