اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی سوادکوه:

دو و میدانی سوادکوه نیاز به پیست ورزشی دارد

رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه همه ورزشکاران نیاز به دویدن دارند، گفت: دو و میدانی سوادکوه نیاز به پیست ورزشی دارد.

دو و میدانی سوادکوه نیاز به پیست ورزشی دارد

خردمند حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به سابقه 32 ساله خود در عرصه دو و میدانی، گفت: کسب عنوان‌های مختلف جهانی و ملی با تلاش به دست آمده است و برای کسب موفقیت‌ها از هیچ مربی استفاده نکرده‌ام.

رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان سوادکوه که 15 سال قهرمان دوی استقامت و نیمه استقامت مازندران، شش دوره قهرمان دوهای استقامت کارگران کشور، کسب عنوان دوم دوی 3000 متر با مانع ایران، کسب عنوان سوم ماراتن ایران، مقام قهرمانی در مسابقات پیشکسوتان امارات با حضور 15 هزار دونده، قهرمان مسابقات 10 کیلومتر فرانسه، قهرمان مسابقات کوهستان دانمارک بخشی از کارنامه ورزشی او است، افزود: شهرستان سوادکوه توانمندی پرورش اسعدادهای مختلف ورزشی را دارد.

وی با تاکید بر اینکه دو و میدانی پایه همه رشته‌های ورزشی است، خاطرنشان کرد: همه ورزشکاران نیاز به دویدن دارند و ورزشکار با دویدن به ضعف های خود پی می‌برد.

حیدری با تاکید بر اینکه ایجاد پیست در زمین فوتبال شهر زیراب مقدمه موفقیت‌های ورزشی ورزشکاران است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی مقدماتی برای ایجاد پیست در زمین فوتبال شهر زیراب انجام شده است و آمادگی خود را برای در اختیار قرار دادن اندوخته‌هایم برای علاقه‌مندان دو و میدانی اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول