اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی:

400 خیر در حوزه سلامت آذربایجان غربی فعالیت می‌کند

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی گفت: 400 نفر خیر در حوزه سلامت مناطق مختلف آذربایجان غربی مشغول فعالیت هستند.

400 خیر در حوزه سلامت آذربایجان غربی فعالیت می‌کند

ناصر اطمینان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: این تعداد که به عنوان خیر سلامت در جراید و محافل مختلف اعلام می‌شود، فقط آمار خیران بالفعل این استان را شامل می‌شود، حال آنکه تعداد خیران بیش از این است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های زیاد استان در بهره‌گیری از خیران، گفت: فرهنگ‌سازی با هدف جذب خیر در بخش سلامت با جدیت بیشتری دنبال شود، تا افراد بیشتری برای خدمت‌رسانی به هم‌نوعان خود توفیق پیدا کنند، که مسئولیت اطلاع‌رسانی بر عهده رسانه‌ها قرار دارد.

اطمینان حضور مدیران اداره‌ها و سازمان‌های مختلف در حوزه سلامت را خواستار شد، گفت: مشارکت جدی این افراد با فعالان مجمع، بستر را برای حضور کارکنان اداره‌ها فراهم می‌کند، پس باید در راستای ترغیب آنها گام برداشت.

وی تخصیص رقم آخر فیش حقوقی کارمندان اداره به بیماران نیازمند را یک راه مناسب برای دلجویی از این قشر دانست، بیان داشت: این پیشنهاد توسط فعالان مجمع به اداره‌ها ارائه شده، که تاکنون تعداد زیادی از آنها برای انجام این امر اظهار آمادگی کرده‌اند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی به موقعیت جغرافیایی متفاوت این استان در مقایسه با سایر مناطق کشور اشاره کرد و گفت: این استان به دلیل هم‌مرز بودن با سه کشور به عنوان دروازه اروپا مطرح شده است، بنابراین در شرایط خاص و حساس قرار دارد.

وی اضافه کرد: آذربایجان غربی در خط مقدم حفاظت از منابع ملی و امنیتی کشورمان قرار گرفته است، بنابراین باید انگیزه مردم را برای قدم برداشتن در مسیر تعالی، سعادت و رفع مشکلات کشورمان تقویت کرد.

اطمینان لازمه پاسداری هر چه بهتر از مرزهای کشور را داشتن مردم سالم و فعال دانست و گفت: این مهم در سایه همکاری خیران، فعالان بخش خصوصی و مسئولان حوزه بهداشت و درمان دست یافتنی است، که برای تحقق آن باید برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام/61002/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول