اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

ارائه خدمات آموزشی سازمان فرهنگی شهرداری قزوین با استاندارد جهانی

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: مقدمات لازم برای کسب معتبرترین استاندارد جهانی آموزش، در مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین فراهم شد.

ارائه خدمات آموزشی سازمان فرهنگی شهرداری قزوین با استاندارد جهانی

حمید نیرومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به ضرورت کیفی‌سازی خدمات آموزشی در فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ و با توجه به برنامه‌های سازمان فرهنگی در افزایش تعداد اینگونه مراکز در سال‌های آتی در حال کسب آمادگی لازم برای دریافت گواهینامه IWA 2 معتبرترین گواهینامه جهانی در زمینه خدمات آموزشی هستیم.

وی هدف از برگزاری این اقدام را یکسان‌سازی خدمات و ارتقای سطح کیفی آن‌ها در تمام مراکز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین عنوان کرد و گفت: در این شرایط، مخاطب بدون هیچ گونه دغدغه‌ای آموزش دیده و هرگونه نیاز او در مرکز تأمین می‌شود.

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین ادامه داد: مراحل کسب این گواهینامه فرآیندی دارد که طی آن تمام فعالیت‌ها و خدمات آموزشی و مراحل ثبت‌نام، طی دوره و حتی رسیدگی به شکایات اعضا با نظر مشاور و بر اساس شاخص‌های استاندارد جهانی شکل گرفته و نهایتاً مؤسسه جهانی IWA 2 آن را ممیزی و ارزیابی کرده و کیفیت آن را با ارائه گواهینامه تأیید می‌کند.

نیرومند بیان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، طی سال گذشته مسئولان مراکز آموزشی نیز در دوره مدیریت مراکز فرهنگی شرکت کردند و کارشناسان با معیارهایی که در آیین‌نامه وجود دارد تطابق می‌یابند و یا انتخاب می‌شوند.

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با چهار مرکز مجهز در نقاط مختلف شهر قزوین کیفی‌ترین مجموعه فرهنگی آموزشی استان را در اختیار دارد و با پیشتازی نسبت به دیگر مجموعه‌های فرهنگی در مسیر استانداردهای جهانی گام گذاشته است.

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: تمام این اقدامات در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان صورت می‌گیرد خدماتی که با بهره‌مندی از استادان، فضای آموزشی، امکانات و تجهیزات مربوطه، بروز و ظهور می‌یابد.

انتهای پیام/2667/ل20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول