اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کام فوتبال همدان تلخ شد

ناکامی نمایندگان همدان در لیگ هفته دوم لیگ 3

دو نماینده فوتبال استان در رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور با شکست برابر میهمان و میزبانان خود هفته بدی را سپری کردند.

ناکامی نمایندگان همدان در لیگ هفته دوم لیگ 3

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور با ناکامی و شکست تلخ دو نماینده فوتبال استان همدان به پایان رسید.

در این رقابت‌ها که در شش گروه و با حضور 60 تیم در شهرستان‌های مختلف ایران در حال برگزاری است، دو نماینده فوتبال استان، تیم‌های شهرداری همدان و ذوب و فلزات بهار در مصاف با میهمان و میزبانان خود موفق نبودند و تن به شکست دادند.

در گروه دوم این رقابت‌ها، دو تیم شهرداری همدان و ذوب و فلزات بهار به عنوان نمایندگان استان به همراه شهرداری نقده، دام و طیور روانسر، برق ارومیه، هرماس تبریز، البرز شهرداری زنجان، شهرداری بانه، پیروزی کامیاران، بعثت کرمانشاه، هلال‌احمر ایلام و آذرکوثر تبریز هم‌گروه است.

در هفته نخست این مسابقات دو نماینده فوتبال همدان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید و هر دو تیم به یک امتیاز اکتفا کردند.

در هفته دوم تیم ذوب و فلزات در ورزشگاه جوانان شهر بهار به مصاف تیم مدعی و قدرتمند بعثت کرمانشاه رفت و در حالی که تا دقیقه 92 بازی مساوی دنبال می‌شود در دو صحنه خط دفاعی ذوب و فلزات غافل‌گیر شد و بازی را واگذار کردند.

در این مسابقه گل‌های دقایق 93 و 94 باعث شد تیم بعثت کرمانشاه با سه امتیاز شیرین، شش امتیازی شود و یکی از صدرنشینان این گروه لقب بگیرد.

تا پایان دوم شاگردان علی ضمیری‌کامل با تک‌امتیازی که از دربی همدان به دست آوردند در بین هشت تیم بالای جدول قرار دارند.

این تیم برای رسیدن به صدر جدول و امیدواری به صعود به مرحله بعد، کار سختی را در 9 هفته باقی مانده دارد.

تیم ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار که به صورت 100 درصد خصوصی اداره و حمایت می‌شود سابقه بیش از 20 سال حضور در فوتبال همدان را دارد که باید برای بقا در لیگ دسته سوم و صعود از این گروه، تلاش خود را در هفته‌های باقی مانده بیشتر از قبل کند.

در هفته سوم تیم ذوب و فلزات بهار روز دوشنبه اول مهرماه ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی شهرستان ایوان برابر تیم هلال احمر ایلام به میدان برود.

دیگر تیم نماینده فوتبال استان در این مسابقات شهرداری همدان سفر زمینی و سختی را به شهرستان نقده داشت تا برابر تیم هم‌نام خود شهرداری این شهر به میدان برود.

جدال شهرداری‌چی‌های نقده و همدان هفت گل به همراه داشت و هر دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند اما این تیم میزبان بود که سهمش از این هفت گل، چهار گل بود تا بتواند سه امتیاز شیرین از حریف همدانی خود بگیرید.

شاگردان هادی گل‌محمدی نیز امسال خیلی زود برای حضور در مسابقات تمرینات آمادگی خود را آغاز کرده بودند و با امکانات بسیار عالی که در مجموعه شهدای شهرداری دارند امید زیادی برای صعود از گروه و رسیدن به رده‌های بالاتر را دارند.

در دو هفته نخست از شش امتیاز ممکن فقط به یک امتیاز بسنده کردند و باید در 9 مسابقه باقی مانده حداکثر امتیاز را بگیرند و برای رسیدن به کورس صعود به مرحله بعد فشار زیادی را تحمل کنند.

شهرداری‌چی‌های همدانی در هفته سوم این مسابقات روز دوشنبه اول مهرماه ساعت 15:30 در ورزشگاه شهدای قدس این شهر به مصاف تیم برق ارومیه برود.

در ادامه این مسابقات و در گروه دوم در هفته سوم این مسابقات برگزار خواهد شد:

دوشنبه اول مهرماه 92 ساعت 15:30

آذر کوثر تبریز، هرماس تبریز ورزشگاره شیخ محمد خیابانی تبریز

شهرداری بانه، پیروزی کامیاران، ورزشگاه تختی بانه

بعثت کرمانشاه، شهرداری نقده، ورزشگاه آزادی کرمانشاه

البرز شهرداری زنجان، خوراک دام و طیور روانسر، ورزشگاه 15 خرداد زنجان

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول