اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مخبر فراکسیون ورزش مجلس:

رشته ورزشی کشتی پرچمدار ورزش کشور باشد

مخبر فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به قهرمانی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان، گفت: رشته ورزشی کشتی باید پرچمدار ورزش کشور باشد.

رشته ورزشی کشتی پرچمدار ورزش کشور باشد

سید هادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با تبریک قهرمانی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان، گفت: امیدوارم موفقیت‌های کشتی‌گیران ایران در رقابت‌های مختلف دیگر تداوم داشته باشد.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو سال پیش یکی از مشکلات عزت‌الله اکبری برای اعزام را با فدراسیون کشتی حل کردم و تعهد کردم که اعزام این جوان باعث می‌شود، افزود: کشتی‌گیر وزن 74 کیلوگرم در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان به قولش عمل کرد و موفق شد مثل مهدی حاجی‌زاده در چند سال قبل موفقیت کشتی ایران را به ارمغان بیاورد.

وی با تاکید بر اینکه در مسئولیت ورزشی خود در استان مازندران سعی کردم رشته ورزشی کشتی را به عنوان پرچمدار رشته‌های ورزشی به همراه اهمیت به سایر رشته‌ها، مورد توجه قرار دهیم، خاطرنشان کرد: اخلاق و راه و رسم پهلوانی ریشه کشتی است و در بین ملت ایران قابل احترام است و ریشه در اصالت ایرانی دارد و رشته ورزشی کشتی باید پرچمدار ورزش کشور باشد.

مخبر فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اعتباری در کشور و تلاش مجلس و دولت برای تامین معاش مردم، یادآوری کرد: کشتی‌گیران کم و کاستی‌های رفاهی و خدماتی را به حساب نظام نمی‌گذارند و با همه تلاش به قهرمانی جهان می‌رسند و مردم را خوشحال می‌کنند.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائم شهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پنج کشتی‌گیر حوزه انتخابیه خود در ترکیب تیم ملی، تصریح کرد: امیدوارم قهرمانی و پهلوانی این کشتی‌گیران تداوم داشته باشد و همواره مردم را خوشحال کنند.

انتها ی پیام/86015/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول