اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی به فارس اعلام کرد

هزینه حمل کانتینری کشتیرانی افزایش نداشته است

روابط عمومی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نرخ حمل یک دستگاه کانتینر 20 فوت پر در مسیر شانگهای بندرعباس 1200 دلار می‌باشد و در مسیر برگشت و به جهت حمایت از صادرات کشور، این نرخ 220 دلار تعیین شده است.

هزینه حمل کانتینری کشتیرانی افزایش نداشته است

به گزارش فارس، روابط عمومی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد:احتراما پیرو درج خبر " شرکت کشتیرانی ایران 3 برابر نرخ معمول کرایه حمل دریافت می‌کند " به شماره خبر 13920618001471مورخ 18/6/92 آن رسانه محترم ، ضمن تکذیب خبر مذکور توضیحاتی به شرح زیر ارسال می گردد.خواهشمند است دستور فرمائید مطابق با قانون مطبوعات متن زیر در آن رسانه منتشر شود.

روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ضمن تکذیب اخبار و اظهارات منتشره از طرف عضو کمیته حمل و نقل اتاق بازرگانی اصفهان به اطلاع می رساند :  شرکت حمل کانتینری وابسته به گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای جولای سال میلادی جاری (2013) هیچگونه افزایش نرخی در کرایه‌های حمل کانتینری، اعمال ننموده است و این مهم به تناوب و از طریق اطلاعیه‌های صادره در نشریات و سایت اتاق‌های بازرگانی ایران ، تهران و سایت خبری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (mana.ir) خدمت عموم تجار، صادرکنندگان و واردکنندگان محترم اطلاع رسانی شده است و هیچگونه افزایشی وجود نداشته است.

علی ایحال و با عنایت  به موارد مطروحه در اظهارات اشاری، یک بار دیگر به اطلاع کلیه صاحبان محترم کالا و فعالین اقتصادی کشور می‌رساند، در حال حاضر نرخ حمل یک دستگاه کانتینر 20 فوت پر در مسیر شانگهای بندرعباس 1200 دلار می‌باشد و در مسیر برگشت و به جهت حمایت از صادرات کشور، این نرخ 220 دلار تعیین شده است.

از آنجائیکه برخی شرکت‌های حمل و نقل و یا فورواردرهای واسط ممکن است نرخ‌هایی غیر از نرخ مورد عمل این شرکت را به صاحبان کالا اعلام نمایند و با نرخ‌هایی بالاتر از نرخ مصوب این شرکت اقدام به جذب کالاهای ایشان برای حمل بنمایند لذا کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این گونه موارد هیچگونه مسئولیتی نداشته و مجدداً رجوع به نرخ‌های اعلام شده در سایت اتاق‌های بازرگانی ایران و تهران جهت اطلاع از نرخ‌های مصوب کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را خواستار است.

در همین راستا و جهت استعلام نرخ، مذاکره و عقد قرارداد حمل، کلیه واردکنندگان و صادر کنندگان محترم می‌توانند با تلفن‌ 23843199 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول