اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بادرود:

اعضای شورا خدمت صادقانه و خالصانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند

بخشدار بادرود گفت: اعضای شورا خدمت صادقانه و خالصانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اعضای شورا خدمت صادقانه و خالصانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالله صابری پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از اعضای شورای سوم و معرفی اعضای شورای چهارم بخش بادرود، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی‌شائبه اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در دوره‌های قبل (به ویژه دور سوم) و تبریک آغاز به کار دوره چهارم به همه منتخبان مردم اظهار کرد: در همه امور و تصمیمات، توکل به خداوند را سرلوحه کار خود قرار داده و او را ناظر بر همه کارهای خود بدانید و کسب رضای باری‌تعالی را پاداش کار خود قرار داده و انجام تکالیف الهی و توجه به رهنمودهای مقم عظمای ولایت را نصب العین خویش باید قرار داد.

وی گفت: ارتباط مداوم و مستقیم با عامه مردم، روحانیت، ائمه جمعه، خانواده معظم شهداء و ایثارگران، نخبگان را نباید هیچگاه اعضای شورای شهر از یاد ببرند.

بخشدار بادرود خطاب به اعضای شورای شهر بادرود ادامه داد: از توجه کامل به مسائل فرهنگی، اجتماعی، آسیب‌ها و فرصت‌ها در این حوزه و تلاش در جهت ایجاد بسترهای مناسب برای شکل گیری هویت بر مبنای ارزش‌های دینی، ملی و قومی شهرها و روستاها بر اساس مطالعات علمی و کاربردی همراه با معماری اسلامی و اصول زیبا شناسی در عین حفظ هویت ملی مذهبی آن نباید غفلت کرد و کوشش کنید تا همگرایی مثبت اجتماعی در حوزه مسئولیت ایجاد شده و از تعلقات پاک و بی آلایش مردم نسبت به شهر و روستای خود بهره لازم را در جهت ایجاد توسعه پایدار فراهم کنید.

وی در پایان تصریح کرد: اعضای شوراها، حسن اعتماد مردم را پاسخ داده و تنها به خدمت صادقانه و خالصانه فکر کنندو همه اختلافات داخلی و شخصی را کنار نهاده و تمام هم و غم خود را صرف سازندگی و آبادانی شهرها و روستاهای بخش بادرود کنند.

به گزارش فارس، مراسم تجلیل از اعضای دوره سوم شوراهای بخش بادرود امروز با حضور فیروزی نماینده شهرستان بادرود در مجلس، جعفری فرماندار بادرود، قاسمی امام جمعه بادرود و مسئولان محلی و اعضای جدید شورا در محل بخشداری بادرود برگزار شد.

 بخش بادرود از توابع شهرستان نطنز و دارای دو شهر بادرود و خالدآباد و شش روستا بوده و در 150کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

انتهای پیام/63025/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول