اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید مازندران:

خدمت به مردم شایسته مازندران افتخار بزرگی است

استاندار جدید مازندران گفت: خدمت به مردم شایسته مازندران افتخار بزرگی است.

خدمت به مردم شایسته مازندران افتخار بزرگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ظهر امروز ربیع فلاح با حضور در دفتر کار کیومرث نیازآذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری و از گزینه‌های جدی استانداری مازندران حضور یافت و با او دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار مازندران در این دیدار با قدردانی از نیازآذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری، خواستار حضور پررنگ دانشگاهیان در کلیه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان شد.

ربیع فلاح حضور در دیار ولایت‌مدار مازندران و خدمت به مردم شایسته و فرهیخته استان را افتخاری بزرگ دانست و تأکید کرد: امیدوارم بتوانم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالای این دیار علوی گام‌های مثبتی را برای رفع محرومیت‌ها و توسعه استان بردارم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد: با انتخاب فلاح به عنوان استاندار مازندران در ابتدای دولت یازدهم همه چهره‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مازندران وی را در جهت تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید یاری کنند.

کیومرث نیازآذری اضافه کرد: باید به جای سهم‌خواهی‌های سیاسی و جناحی به فکر توسعه همه جانبه استان بود.

وی از انتخاب فلاح به عنوان استاندار مازندران ابراز خرسندی کرد و خطاب به وی گفت: مازندران سرشار از نیروهای مدیر، فکور و فرهیخته است و جنابعالی با آن رویکرد اعتدال و تدبیر می‌توانید زمینه بکارگیری نیروهای شایسته و کاردان را در مسئولیت‌ها و مدیریت‌ها فراهم کنید.

  دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مازندران افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و مجموعه دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران آمادگی خود را برای هرگونه همکاری جدی برای تحقق توسعه همه جانبه مازندران اعلام می‌کنند و انتظار داریم همه دلسوزان استان هم در این زمینه استاندار جدید را یاری کنند.

انتهای پیام/2296/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول