اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم یزد در مجلس:

بخش خصوصی آماده اسکان اتباع بیگانه است

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ساماندهی اتباع بیگانه توسط ارگان‌های مرتبط گفت: بخش خصوصی آماده اسکان اتباع بیگانه در استان یزد است.

بخش خصوصی آماده اسکان اتباع بیگانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدصالح جوکار، عصر امروز در جلسه شورای شهر یزد اظهار داشت: اتباع بیگانه به یکی از مشکلات استان یزد تبدیل شده‌اند و لازم است هرچه سریع‌تر ساماندهی شوند.

وی بیان کرد: ساماندهی اتباع بیگانه باید با همکاری دستگا‌ه‌های مختلف انجام شود اما تاکنون توفیقی در طرح‌های ارائه شده حاصل نشده است.

جوکار عنوان کرد: بخش خصوصی برای ساماندهی اتباع بیگانه اعلام آمادگی کرده و با طرحی که ارائه شده به نظر می‌رسد می‌تواند موفق عمل کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نظارت جدی بر ساخت و سازهای خلاف قانون توسط نظام مهندسی و شهرداری بیان کرد: در صورتی که قانون مخل نظارت مطلوب می‌شود، طرح دو فوریتی در این مورد پیشنهاد شود تا در مجلس بررسی شود.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی، خواستار ایجاد یک روحیه تحولی در شورای شهر شد و افزود: اداره شهر به برنامه‌ریزی و خلاقیت در مدیریت نیاز دارد.

جوکار همچنین بر احیای بافت فرسوده و تاریخی شهر یزد تاکید کرد و پیشنهاد داد: در این بافت یک پروژه درآمدزا ایجاد شود تا به رونق آن افزوده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ارائه خدمات بهتر به شهروندان و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم به ویژه در مناطق محروم تاکید کرد.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس خواستار دعوت از استاندار و معاونت عمرانی و فرماندار برای شرکت در جلسات شورا شد تا زیرساخت طرح‌ها با توافق و اجماع انجام شود.

رئیس شورای شهر یزد نیز در این جلسه بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: توجه و احترام به مردم در ادارات و سازمان‌ها کاهش یافته در صورتی که مردم حق شناس در همه صحنه‌ها حضور داشته‌اند لذا احترام به آنها واجب است.

مرتضی شایق همچنین با اشاره به عدم تثبیت قیمت‌ها در بازار، خواستار توجه بیشتر به این موضوع شد و اظهار امیدواری کرد: طی چند سال خدمت این دور شورا، مطالبات مردم به خوبی بررسی و جامه عمل پوشانده شود.

انتهای پیام/2464/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول