اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی برخوار خبر داد

صدور کارت موقت برای اتباع بیگانه در 42 رشته شغلی

رئیس اداره تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان برخوار گفت: اتباع بیگانه در صورت اخذ مجوز و مدارک اقامتی می‌توانند در 42 رشته شغلی که شامل مشاغل سخت و زیان‌آور می‌شود، فعالیت داشته باشند.

صدور کارت موقت برای اتباع بیگانه در 42 رشته شغلی

کریم علی‌نقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برخوار با اشاره به اینکه 20 هزار نفر از اتباع بیگانه در شهرستان برخوار ساکن و مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: 15 هزار نفر از این اتباع بیگانه بدون مجوز قانونی در سطح این شهرستان مشغول انجام فعالیت هستند که برای زندگی کردن اتباع مجاز در چارچوب ضوابط، قوانین و مقررات هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اتباع بیگانه در صورت اخذ مجوز و مدارک اقامتی می‌توانند در 42 رشته شغلی که شامل مشاغل سخت و زیان‌آور می‌شود، فعالیت داشته باشند، اضافه کرد: اتباع بیگانه در سطح شهرستان برخوار می‌توانند با مراجعه به اداره کار یا دفاتر اقامتی با ارائه مدارک و مجوزهای لازم از جمله قرارداد با کارفرما در این 42 رشته شغلی کارت موقت کار بگیرند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخوار با بیان اینکه در سطح شهرستان دو دفتر اقامتی جهت ارائه خدمات به اتباع بیگانه وجود دارد، ادامه داد: به هر دفتر اقامتی یک‌هزار سهمیه کار جهت اتباع بیگانه که دارای مجوز و کارت اقامتی هستند داده شده است.

وی با بیان اینکه 150 واحد سنگ‌بری و 120 کوره آجرپزی در سطح شهرستان برخوار فعالیت می‌کنند که جزو مشاغل سخت و زیان‌آور به شمار می‌آیند، تصریح کرد: عموما اتباع بیگانه در این واحدهای صنعتی مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/63023/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول