اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام:

تقویت جایگاه مدیریت‌ها در نظام اسلامی یک اصل است

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: تقویت جایگاه مدیریت‌ها در نظام اسلامی یک اصل است.

تقویت جایگاه مدیریت‌ها در نظام اسلامی یک اصل است

امیرحسین بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: برخی از رسانه‌ها در روزهای اخیر از قول خود و یا منتسب به نمایندگان مطالبی را درباره تغییرات مدیریت سیاسی استان ایلام منتشر کرده‌اند.

وی با اشاره به مطالب اخیر منتشر شده از برخی رسانه‌ها منتسب به یکی از نمایندگان محترم مجلس در استان ایلام ادامه داد: نمایندگان مجلس ادبیات خود را با رویکرد تقویت جایگاه مدیریت‌ها تنظیم می‌کنند، بنابراین برخی از رسانه‌ها نیز به دنبال جدی گرفته شدن خود هستند.

این مسئول اضافه کرد: استاندار ایلام به تازگی و طی روز گذشته با توجه به اتمام ماموریت حسن بهرام‌نیا معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، از وزارت نفت خواستار تمدید یکساله ماموریت وی در استانداری ایلام شده است.

بهرامی تصریح کرد: افزون بر این طی روزهای گذشته محمود عباس‌زاده مشگینی استاندار ایلام مانند سال گذشته فرزندان خود را در مدارس ایلام نام‌نویسی کرده است.

گفتنی است روز گذشته مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در نخستین سفر خود در دولت یازدهم به استان ایلام در حاشیه شورای قضایی استان ایلام اظهار داشت: خوشبختانه هماهنگی و همکاری و همدلی در استان ایلام سطح مناسب و مطلوبی دارد و این حاکی از موفقیت مدیریت سیاسی استان ایلام است.

انتهای پیام/2246/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول