اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت روحانیت اعتدال در مازندران خبر داد

راه‌اندازی شورای مرکزی روحانیت اعتدال به عنوان پایلوت در مازندران

دبیر جمعیت روحانیت اعتدال در مازندران گفت: شورای مرکزی روحانیت اعتدال به عنوان پایلوت در مازندران راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی شورای مرکزی روحانیت اعتدال به عنوان پایلوت در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام رجب بابایی‌جامخانه پیش از ظهر امروز در نشست شورای مرکزی روحانیت اعتدال در سالن اجتماعات باشگاه برق ساری، اظهار داشت:‌ حمایت از دولت به این معنا نیست که نقد منصفانه نداشته باشیم.

وی ادامه داد: آنجا که دولت باید نقد شود، جلوتر از دیگران گام برمی‌داریم و در حمایت از دولت هم جلوتر از دیگران به حمایت از دولت می‌پردازیم.

بابایی‌جامخانه با اشاره به اینکه حمایت از سکاندار دولت در استان را جزو وظایف خود می‌دانیم، خاطرنشان کرد: فلاح استاندار مازندران، از نگاه ما مورد حمایت است.

وی با بیان اینکه برای یاری رساندن به دولت، تشکیل دولت سایه و یا اتاق فکر می‌تواند به منتخب دولت در استان کمک کند، یادآور شد: سعی می‌کنیم در این قالب به دولت کمک کنیم.

دبیر جمعیت روحانیت اعتدال در مازندران، افزود: ‌حمایت باید منطقی و اصولی باشد.

وی با بیان اینکه از مدیران دولت منتخب هم در استان حمایت می‌کنم، یادآور شد:‌ هرجا احساس کنیم مدیران در مسیر دولت قرار ندارند به میدان آمده و نقد می‌کنیم.

بابایی‌جامخانه با اشاره به اینکه ایجاد وحدت و همدلی بین اعضای جامعه از دیگر اهداف این جمعیت است، تصریح کرد:‌ درست است که خیلی‌ها به ستاد آقای روحانی نیامده بودند اما امروز این گونه نیست که به آنها بگوییم که نباید در فعالیت‌ها شرکت داشته باشند بلکه نگاه اعتدالگرا داریم.

وی با بیان اینکه از احزاب تا آنجا که در چارچوب قوانین باشند، حمایت می‌کنیم، گفت: اگر کار ناصواب انجام دهند در مقابل احزاب می‌ایستیم.

بابایی جامخانه با اشاره به اینکه رابطه ما با ائمه جمعه باید معتدلانه باشد، خاطرنشان کرد:‌ موضوعات دولت را باید با ائمه جمعه بازگو کنیم.

وی با بیان اینکه همدلی با حوزه و دانشگاه از دیگر وظایفی است که برعهده داریم، اظهار داشت:‌ تمام نقادی‌ها از حوزه و دانشگاه برمی‌آید و خوراک جامعه از این دو مکان مهم و حساس بیرون می‌آید.

بابایی جامخانه با اشاره به اینکه از همه کسانی که دولت را نقد می‌کنند تشکر می‌کنیم، ادامه داد:‌ البته نقد باید منصفانه باشد و در مقابل نقدهای مغرضانه می‌ایستیم.

وی با بیان اینکه رسانه در اولویت کارهای ما قرار دارد، گفت: دست تواضع به سمت رسانه‌ها دراز می‌کنیم و امیدواریم ما را در جمع خود بپذیرند.

دبیر جمعیت روحانیت اعتدال در مازندران با اشاره به اینکه شورای مرکزی روحانیت اعتدال به عنوان پایلوت در مازندران راه‌اندازی می‌شود و سپس به کشور تسری می‌یابد، ادامه داد:‌ اساسنامه این جمعیت به زودی تدوین می‌شود.

وی با بیان اینکه صدای احزاب، کمتر به بیرون از مرزها رفته است، خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد راحت‌تر در این زمینه فعالیت می‌کنند.

بابایی جامخانه با اشاره به نخستین دیدار این جمعیت با استاندار مازندران، افزود: دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و رئیس جمهور منتخب هم در برنامه‌های بعدی قرار دارد.

وی با بیان اینکه زیر چتر ولایت قرار داریم، گفت: هر سه قوا تا زمانی مورد حمایت ما هستند که پیرو ولایت باشند.

عضو هیئت موسس جمعیت روحانیت اعتدال مازندران، تصریح کرد: کسانی که زیر چتر ولایت هستند، مشکلات مردم را اصل قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه مردم به ما اعتماد دارند و احساس می‌کنند که حداقل می‌توانیم شنونده خوبی برای آنها باشیم، متذکر شد: البته این حرف‌ها به آن معنا نیست که مردم به ما نقد نداشته باشند.

بابایی‌جامخانه افزود: بنای این جمعیت، این است که مطالبات مردم را به گوش مسئولان برساند.

انتهای پیام/86007/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول