اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندار فردیس:

نمایندگی دستگاه‌ها در شهرستان فردیس استقرار یابند/ بخشداری مرکزی و مشکین دشت در آستانه افتتاح

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس بر ضرورت استقرار نمایندگی دستگاه‌های اجرایی به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تأکید کرد و از افتتاح دو بخشداری مرکزی و مشکین دشت در آینده نزدیک خبر داد.

نمایندگی دستگاه‌ها در شهرستان فردیس استقرار یابند/ بخشداری مرکزی و مشکین دشت در آستانه افتتاح

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‎رسانی استانداری البرز، سیدابراهیم کسائیان گفت: فلسفه دولت خدمت به مردم است و خدمت‎رسانی بالاترین شاخصه‌ای است که مدیران باید از آن برخوردار باشند.

وی ارتقای ساختاری شهرستان طالقان را مبارک دانست و افزود: شهرستان فردیس به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم شکل گرفته است و تمام تلاش ما مسئولان نیز باید فراهم ساختن زمینه آسایش و راحتی شهروندان این شهرستان باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس ارتقای ساختاری این منطقه را حاصل تلاش‌های استاندار البرز، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه فردیس و ... دانست و از زحمات تمامی کسانی که با قدم و قلم خود در شکل‎گیری شهرستان فردیس تلاش داشتند، قدردانی کرد.

وی افتتاح ساختمان فرمانداری شهرستان فردیس را گامی در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دانست و گفت: پس از افتتاح فرماندار شهرستان فردیس شاهد افتتاح بخشداری مرکزی و بخشداری مشکین دشت نیز خواهیم بود.

کسائیان در ادامه از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا نسبت به استقرار نمایندگی دستگاه‌های متبوع در شهرستان فردیس به منظور رفع نیازهای خدماتی شهروندان اقدام کنند.

انتهای پیام/2302/س/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول