اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پیچش عطر حرم با اهتزاز پرچم رضوی در راور

پرچم حرم مطهر رضوی با حضور تعداد زیادی از مردم و مسئولان و خدام بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در میدان شهدای راور به اهتزاز درآمد.

پیچش عطر حرم با اهتزاز پرچم رضوی در راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، کاروان خدام حرم مطهر رضوی صبح امروز و در آخرین روز از سفر خود در آیین غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای راور شرکت کردند.

در این مراسم ‌معنوی شرکت‌کنند‌گان ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس، با نثار شاخه‌های گل و عطرافشانی بر مزار شهدا بار دیگر با آرمان‌های‌ حضرت امام خمینی (ره) و رهبر عزیز و شهدای جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند.

محمدرضا فرهمند از خدام حرم مطهر رضوی در این مراسم اظهار داشت: همت و تلاش مسئولان راور در دفاع از آرمان‌های مقدس امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.

وی با اشاره به جایگاه و مقام شهدا بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره سرمایه‌های جاودان انقلاب اسلامی تاکید کرد و استقبال مردم راور از کاروان زیر سایه خورشید را بسیار باشکوه خواند.

فرهمند محبت اهل بیت (ع) در دل مردم را بزرگ‌ترین ثروت خواند و خاطر نشان کرد: آمده‌ایم تا دنیا ببیند ما ولایت‌مدار هستیم و عشق امام رضا (ع) در دل‌های ما است.

بعد از مراسم عطرافشانی قبور مطهر شهدا پرچم حرم مطهر رضوی با حضور تعداد زیادی از مردم و مسئولان و خدام بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در میدان شهدای راور به اهتزاز درآمد.

فرماندار راور در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مردم راور قلبشان لبریز از محبت اهل بیت (ع) است و برای استقبال از پرچم امام خوبی‌ها آمدند و چه زیبا پرچم بارگاه را به آغوش کشیدند و اشک شوق ریختند.

شریفی با بیان اینکه جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید باید در بلاد اسلامی تقویت شود، افزود: این حرکت زیبا نشانه عشق و ارادت مردم نسبت به امام رضا (ع) است و دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین و تشریح فرهنگ ناب رضوی در سطوح مختلف جامعه است.

وی تصریح کرد: برگزاری جشن‌‌های زیر سایه خورشید می‌تواند مردم را با معارف رضوی آشنا و زمینه‌ساز هدایت آنان به سمت و سوی زندگی در قالب سیره ائمه به ویژه سیره رضوی باشد.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول