اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حضور خادمان امام رضا (ع) در بیمارستان افضلی‌پور کرمان+تصاویر

کاروان پیام مهربانی امام رضا (ع) از بیماران بستری شده در بیمارستان افضلی‌پور کرمان عیادت کردند.

حضور خادمان امام رضا (ع) در بیمارستان افضلی‌پور کرمان+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عصر امروز کاروان پیام مهربانی امام رضا (ع) که خادمان امام حامل این پیام هستند از بیماران بستری شده در بیمارستان افضلی‌پور کرمان عیادت کردند.

خادمان امام رضا (ع) که حامل پرچم مبارک بارگاه ملکوتی این امام رئوف بودند در ابتدای ورود خود به بیمارستان فضای معنوی خاصی به وجود آوردند که قابل وصف نیست.

آنها در ابتدا از بخش نوزادان عیادت کردند و با پخش نبات متبرک؛ آرزوی شفا برای این فرشتگان کوچک داشتند.

کاروان پیام مهربانی امام رضا (ع) از بیماران بخش‌های دیالیز، انکولوژی، آی‌سی‌یو جنرال، سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو اطفال، بخش بستری جراحی و اورژانس عیادت کردند.

بیماران این بخش‌ها با ابراز خوشحالی از دیدن خادمان امام رضا (ع) دچار شور و شوق وصف‌ناپذیری شدند.

یکی از بیماران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: آرزو داشتیم امروز در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) باشیم و فکر نمی‌کردیم که خادمان امام را در این مکان ببینیم.

یکی از کارکنان بیمارستان افضلی‌پور کرمان نیز بیان کرد: علاقه خاصی به علی‌بن موسی‌الرضا (ع) دارم و الان احساس می‌کنم که در حرم ایشان قرار دارم.

سوپروایزر یکی از بخش‌های بیمارستان افضلی‌پور بر اثر خوشحالی و شعف زیاد دچار افت فشار شد و در اورژانس بیمارستان برای ساعتی بستری شد.

حمیده ثمره‌راد مدیر خدمات داخلی بیمارستان افضلی‌پور نیز به خبرنگار فارس گفت: بسیار خوشحال هستیم که خادمان امام رضا (ع) در این بیمارستان حضور دارند و امیدواریم به برکت امام رضا (ع) تمام بیماران این بیمارستان شفای کامل پیدا کنند.

به گزارش فارس در ادامه؛ کاروان پیام مهربانی امام رضا (ع) به کانون اصلاح و تربیت کرمان رفتند.

در این دیدار حجت‌الاسلام رضا تاجیک مسئول فرهنگی کانون اصلاح و تربیت کرمان اظهار داشت: در این کانون تعدادی از بچه‌های زیر 18 سال هستند که از بد روزگار دچار مشکل شده‌اند.

وی افزود: در این کانون عمر این‌ها به بطالت گذرانده نمی‌شود و به نماز جماعت و قرآن اهمیت زیادی می‌دهند.

تاجیک بیان کرد: بعضی از این بچه‌ها 90 حتی 120 روز را روزه می‌گیرند و برخی دیگر آنان حافظ سه تا پنج جزء قرآن هستند.

در ادامه این بازدید حجت‌الاسلام سیدغلامرضا تقی‌زاده با بیان اینکه در قرآن داریم، بعضی مواقع شما فکر می‌کنید شر بد است، اما خوبی شما در آن است، تصریح کرد: درب خانه خدا همیشه باز است و اگر خدا درب خانه‌اش را می‌بست، نمی‌توانستیم خدا را صدا بزنیم.

تقی‌زاده افزود: اگر این کاروان آمده در این مکان، امام رضا (ع) خواسته و آن را امضا کرده و شما باید قدر و ارزش خودتان را بدانید، امام رضا (ع) شما را می‌خواهد و سعی کنید بین خودتان و امام رضا (ع) فاصله قرار ندهید و خیلی خودمانی درد و دل کنید.

تقی‌زاده عنوان کرد: همه ما خطا کرده‌ایم و خطا کار هستیم، چون معصوم نیستیم، اما خودمان می‌دانیم این گرفتاری که برای ما پیش آمده، می‌توانست، خطای سنگین‌تری باشد.

یکی از بچه‌هایی که در این کانون بود، گفت: به ما ثابت شد که امام رضا (ع) ما را از یاد نبرده است و ما با دیگران هیچ فرقی نداریم.

....................................

گزارش از: محبوبه سعیدی

عکس از: محسن رجب پور

...................................

انتهای پیام/80018/ط40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول