اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

حجم بالای مسافران و حوادث جاده‌ای در قم نیازمند امکانات درمانی بیشتر است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: امکانات و خدمات درمانی موجود در استان پاسخگوی حجم بالای مسافران و حوادث جاده‌ای در استان نیست.

حجم بالای مسافران و حوادث جاده‌ای در قم نیازمند امکانات درمانی بیشتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، سید شمس‌الدین حجازی در جمع اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه با تاکید بر اینکه امکانات و خدمات درمانی موجود در استان پاسخگوی حجم بالای مسافران و حوادث جاده‌ای نیست، افزود: افزایش حوادث جاده‌ای در روزهای اخیر نشان داد که باید تدابیر و امکانات لازم برای ارائه خدمات مطلوب در ابعاد مختلف در استان پیش‌بینی شود.

وی همچنین همکاری مطلوب‌تر ارگان‌های مربوطه در مواقع بروز حوادث و اختصاص منابع مالی و امکانات مورد نیاز به دانشگاه را برای ارائه خدمات بهتر خواستار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به حادثه دلخراش برخورد دو دستگاه اتوبوس در اتوبان قم تهران و کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان در این حادثه، افزود: از لحظات نخست این حادثه امکانات و خدمات ویژه دانشگاه علوم پزشکی قم در بخش اورژانس 115 و اورژانس‌های بیمارستانی برای ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به حالت آماده‌باش در آمدند و به یاری حادثه‌دیدگان شتافتند.

حجازی در این جلسه ضمن بررسی اقدامات عوامل اورژانس 115 و مراکز درمانی تابعه این دانشگاه در سانحه برخورد دو دستگاه اتوبوس در حادثه اتوبان قم - تهران گفت: در این حادثه وزارت بهداشت به بهترین شکل ممکن به وظایف خود عمل کرده است.

وی همچنین با تقدیر از حضور وزیر بهداشت و رئیس اورژانس 115 کشور در محل وقوع سانحه و بررسی میدانی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در مدیریت حادثه خاطرنشان کرد: پیرو تاکید مقام عالی وزارت بهداشت در نخستین فرصت از عوامل فعال در این زمینه تقدیر و قدردانی شایسته‌ای انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول