اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پایانی تابستان

بالگرد نجات در جاده‌های اصفهان امدادرسانی می‌کند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در هفته پایانی تابستان یک فروند بالگرد نجات در جاده‌های مواصلاتی استان اصفهان امدادرسانی می‌کند.

بالگرد نجات در جاده‌های اصفهان امدادرسانی می‌کند

محسن مؤمنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هرساله با تعطیلی مدارس و آغاز فصل تابستان مسافرت‌ها نیز آغاز می‌شود و به دنبال این موضوع طرح امداد و نجات تابستانه نیز توسط جمعیت هلال احمر در سطح جاده‌های کشور اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از 14 خرداد تا دوم مهرماه امسال نیز این طرح در راستای افزایش ضریب ایمنی مسافرت‌ها و پاسخگویی به موقع به حوادث جاده‌ای توسط جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در سطح استان در حال اجرا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به افزایش سفر‌های تابستانه حوزه معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در روز‌های پایانی تابستان به منظور ارتقای آمادگی امدادی برای پاسخگویی به سوانح جاده‌ای و سایر حوادث نسبت به افزایش تعداد پست‌های امداد و نجات جاده‌ای در مسیر اصفهان به سمت دلیجان اقدام کرده است.

وی با اشاره به آمادگی جمعیت هلال احمر استان برای امداد‌رسانی در زمان وقوع حوادث اضافه کرد: با استقرار یک فروند بالگرد MI 17 تمهیدات لازم برای امداد‌رسانی در زمان وقوع حوادث  احتمالی در سطح جاده‌های استان اصفهان اندیشیده شده است.

مؤمنی تاکید کرد: پایگاه‌های امداد و نجات ساحلی و کوهستان نیز مشمول این طرح بوده و در آماده‌باش کامل در زمینه‌های مربوطه به سر می‌برند.

انتهای پیام/63021/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول