اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی پرسپولیس گناوه:

تیم‌داری شوخی نیست/ هواداران متعصب تکیه‌گاه پرسپولیس هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گناوه گفت: امسال را به امید کمک‌های مسئولان استانی و مسئولان شهرستان گناوه آغاز کرده‌ایم، هواداران و مردم نیز مثل همیشه در کنار ما هستند اما تیم داری شوخی نیست.

تیم‌داری شوخی نیست/ هواداران متعصب تکیه‌گاه پرسپولیس هستند

نادر جعفری سرمربی و به نوعی مرد همه کاره باشگاه پرسپولیس گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر این دیدار را یک بازی تدارکاتی خوب پیش از آغاز لیگ دو عنوان کرد و افزود: با پنج جلسه تمرین در جام حذفی و مقابل عقاب شیراز قرار گرفتیم، محک خوبی برای تیم بدون تمرین ما بود هر چند در لحظاتی از بازی حریف از ما بهتر بازی کرد اما تجربه بازیکنان ما در این ماراتن 120 دقیقه‌ای کارساز شد.

جعفری ادامه داد: امسال را با سلام و صلوات و به امید کمک‌های مسئولان استانی و بخصوص شهرستان گناوه آغاز کرده‌ایم هواداران و مردم مثل همیشه در کنار ما هستند اما تیم داری دیگر شوخی نیست، با 10 میلیون و 20 میلیون مشکلی حل نمی‌شود، امیدوارم تا شروع مسابقات به یاری تیم ما بشتابند تا با روحیه‌ای خوب وارد مسابقات لیگ دو شویم.

سرمربی پرسپولیس گناوه پیرامون حضور در جام حذفی هم گفت: برای تیم ما که با تأخیر فراوان تمرینات را شروع کرده این بازی‌ها جنبه تدارکاتی و محک خوبی برای شناخت و ارزیابی بازیکنانم است.

وی تصریح کرد: می‌دانم حریف مسجد سلیمانی به هیچ عنوان قابل مقایسه با ما نیست، آنها در لیگ یک مدعی صعود هستند و نام نفت هم به عنوان حامی مالی یدک می‌کشند اما پرسپولیس گناوه برای سفر هوایی به هر شهری دچار مشکل است، شکر خدا بازی ما در گناوه افتاد و هزینه سفر نداریم وگرنه معلوم نبود برای بردن تیم باید دست به دامن کجا می‌شدیم؟!

سرمربی قرمزهای گناوه پیرامون جدال حساس و پر تماشاگر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: می‌دانم که شنبه هزاران هوادار متعصب ما در کنار تیم قرار دارند و به نوعی تکیه گاه من و بازیکنان هستند، از آنها می‌خواهم فقط و فقط به تشویق پرسپولیس بپردازند و 90 دقیقه و شاید هم 120 دقیقه در کنار ما باشند.

جعفری بیان کرد: ما از لحاظ امکانات و مسائل تیم داری قابل مقایسه با آنها نیستیم اما در زمین می‌خواهیم حریفی جسور و دونده مقابل آنها باشیم، نتیجه این بازی به هیچ وجه برای ما مهم نیست اما اگر قرار است شگفتی ساز باشیم تلاشمان را انجام می‌دهیم.  

پرسپولیس گناوه شنبه هفته آینده در دور چهارم جام حذفی کشور میزبان تیم قدرتمند نفت مسجد سلیمان است.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول