اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ملایر:

مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه ملایر گرفته شد

رئیس دانشگاه ملایر از صدور مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه ملایر خبر داد.

مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه ملایر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، بهمن امانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر رشد و توسعه این دانشگاه را نشانه کارآمدی نظام دانست و گفت: این دانشگاه طی سال‌های اخیر  رشدی جهشی داشته و توانسته در ردیف دانشگاه‌های مادر قرار گیرد.

وی با اشاره به تحصیل 6 هزار دانشجو در دانشگاه ملایر اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از نیمی از رشته‌های تحصیلی دانشگاه ملایر مربوط به تحصیلات تکمیلی دکترا و کارشناسی ارشد است.

رئیس دانشگاه ملایر از اخذ مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه ملایر از سال تحصیلی 93 ـ 92 خبر داد و عنوان کرد: این دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترا جذب می‌شوند.

وی تصریح کرد: دانشگاه ملایر با داشتن توان علمی بالا در 32 رشته تحصیلات تکمیلی آمادگی جذب دانشجویان خارجی را دارد که در هر رشته بین 2 تا سه دانشجو جذب این دانشگاه می‌شوند.

امانی با اشاره به این‌که این مجوز به دانشگاه‌های برتر با تراز علمی بالا داده می‌شود، یادآور شد: پیش‌بینی ما بین جذب 60 تا 70 دانشجو خواهد بود.

وی گفت: در دانشگاه ملایر به دنبال این هستیم که دانشجویان خارجی را بیشتر از کشورهای اسلامی جذب کنیم که در این راستا به دنبال مکاتبات با روسای دانشگاه‌های مختلف جهان و کشورهای اسلامی هستیم که در این زمینه سایت‌های دانشگاه به زبان‌های مختلف فعال می‌شوند.

رئیس دانشگاه ملایر صدور این مجوز را حاصل اعتماد سیستم علمی آموزشی کشور به دانشگاه ملایر با سابقه این دانشگاه برشمرد و تصریح کرد: دانشگاه ملایر آبروی علمی شهرستان و افتخار بزرگی برای مردم ملایر است.

وی برگزاری سالانه بیش از 12 همایش ملی در رشته‌های مختلف، کسب رتبه‌های برتر علمی، پژوهشی، فرهنگی و ... را از افتخارات دانشگاه ملایر طی سال گذشته برشمرد و گفت: دانشگاه ملایر همچنان به سرعت راه ترقی و پیشرفت را طی می‌کند.

انتهای پیام/89013/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول