اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی ابرکوه:

اردوهای ندای بهشت اعتماد مردم و مسئولان را جذب کرده است

رئیس اداره بهزیستی ابرکوه، تلاش انجام شده چند ساله توسط گروه ندای بهشت را باعث جلب اعتماد مردم و مسئولان به این کار ارزشمند ذکر کرد.

اردوهای ندای بهشت اعتماد مردم و مسئولان را جذب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، قاسم موحدی، ظهر امروز در جمع مسئولان برگزار کننده اردوهای ندای بهشت در اردوگاه بهزیستی نیر اظهار داشت: کاری که شما انجام می‌دهید، ارزشمند است اما برای یاری گرفتن از دیگران باید سیستم اداری را بشناسید و ثبت موسسه سلامت حضرت زهرا(س) کاری در همین راستا بود که توسط شما به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: برخی مواقع و با برخی برخوردها و حرکات فکر می‌کنیم دیگران مانع کار و فعالیت‌های ما می‌شوند در صورتی که مطمئن باشید کسی نمی‌تواند مانع از انجام کاری شود که عزم خود را برای انجام آن جزم کرده و برای آن برنامه ریزی کرده‌ایم.

موحدی خطاب به برگزارکنندگان اردوی ندای بهشت بیان کرد: اگر برای شهر خود دل می‌سوزانیم، نباید منتظر مجموعه اداری بمانیم و نمونه آن چند دوره اردویی است که توسط شما انجام شده است.

وی ادامه داد: اگر در ابتدا منتظر کمک سیستم اداری مانده بودید، کمتر امید به انجام این کار بزرگ می‌رفت اما با کاری که خود انجام دادید، اکنون مورد اعتماد دستگاه‌های اداری قرار گرفته‌اید.

موحدی ابراز داشت: اکنون با تلاش شما بسیاری از دستگاه‌ها خود را موظف به همکاری دیده‌اند و حضور مسئولان استانی و شهرستانی در این اردوها نشان از همین اعتماد است.

به گزارش فارس، سومین دوره اردوهای آموزشی تفریحی ندای بهشت که کاری کم نظیر در کشور به حساب می‌آید، با شرکت دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع راهنمایی و دبیرستان ابرکوه به همت جمعی از طلاب ابرکوهی مقیم قم به مدت 10 روز در حال برگزاری است.

این اردو در اردوگاه نیر در شهرستان تفت برپاست.

انتهای پیام/2464/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول