اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

ابتکار گروه ندای بهشت الگوی دیگران شود

امام جمعه ابرکوه نحوه برگزاری اردوهای ندای بهشت را نوعی سنت شکنی و هدایت صحیح اردوها به سوی نیازهای جامعه دانست و خواستار الگو قرار گرفتن این حرکت شد.

ابتکار گروه ندای بهشت الگوی دیگران شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، صبح امروز در جمع طلاب برگزار کننده اردوهای ندای بهشت و مسئولان در اردوگاه بهزیستی نیر اظهار داشت: خطاب به بچه‌ها گفتم که شاید برایتان متصور باشد که اردو تنها برای تفریح است ولی عزیزانمان در اردوهای ندای بهشت سنت شکنی کرده و این تصور را جهت دهی صحیح کرده‌اند که تفریح فرع بر اصل است.

وی افزود: اصل آموزش شیوه‌های کسب توفیق برای زندگی آینده در دستور اول کار این اردوها قرار گرفته است که کاری ارزشمند و در خور تحسین است که باید الگوی دیگران در برپایی این برنامه‌ها قرار گیرد.

حسینی بیان کرد: دغدغه ما نه تنها نجات جوانان و نوجوانان بلکه نجات جامعه از آسیب‌های اجتماعی است که راهکار نجات جامعه فرداست.

وی ادامه داد: این اردوها می‌تواند راهکارهای کسب توفیق را به نسل جوان بیاموزد و طبیعتأ هر کدام از این افراد حداقل در خانواده خود می‌توانند تأثیرگذار باشند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: باید و می‌توان در اردوها راه‌های کسب توفیق را که عبارتی کلی است و با اشاره‌ای کوچک می‌توان از آن به ایجاد جاذبه قوی برای جذب همه خوبی‌ها و فضیلت‌های اخلاقی و عملی و ایجاد دافعه به مواردی که زمینه‌های سقوط افراد را فراهم می‌کند، آموزش داده شود.

به گزارش فارس، اردوی ندای بهشت توسط عده‌ای از طلاب ابرکوهی به مدت 10 روز برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه دختر و پسر شهرستان ابرکوه در اردوگاه نیر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2464/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول