اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

تکمیل پروژه‌های ورزشی با جدیت پیگیری شود

استاندار کردستان گفت: تسریع در تکمیل پروژه‌ها بویژه در حوزه ورزش و جوانان ضروری است.

تکمیل پروژه‌های ورزشی با جدیت پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران با بیان اینکه آگاهی کاملی از مشکلات وزارت ورزش و جوانان در رابطه با بودجه و اعتبارات داریم گفت: لازم است اصلاحاتی در بودجه سال 92 به منظور افزایش اعتبارات اعمال شود.

وی با بیان اینکه تلاش در راستای جذب اعتبارات و کمک به ورزش انتظار مدیریت استان از متولیان جدید ورزش کردستان بود این امر تاکنون محقق نشده و ضروری است در آینده در این خصوص گام‌های اساسی برداشته شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان غفلت در حوزه جوانان را به دنبال داشت عنوان کرد: اعتبارات ویژه به منظور شکوفایی هیئت‌های ورزشی استان نیاز ضروری است.

شهبازی تسریع در تکمیل پروژه‌ها بویژه در حوزه ورزش و جوانان را ضروری دانست و گفت: تکمیل نشدن این پروژه‌ها از نشاط و شادابی جامعه خواهد کاست.

این مسئول با تأکید بر ظرفیت‌های بالای انسانی در استان کردستان اضافه کرد: سرانه فضای ورزشی در این استان باید افزایش یابد و این مسئله با جدیت پیگیری شود.

وی تکمیل ورزشگاه 6 هزار نفری 22 گولان استان را به عنوان یکی از خواسته‌های مردم و اهالی ورزش کردستان معرفی کرد و متذکر شد: با آماده سازی این مجموعه گام بلندی در راستای پیشرفت ورزش کردستان شهبازی با یادآوری نامگذاری کردستان به عنوان استانی فرهنگی از سوی رهبر معظم انقلاب توجه به این مهم را از جمله برنامه‌های مهم وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد.

شهبازی در پایان ابراز امیدواری کرد با تحقق این موضوعات زمینه رشد و بالندگی در ورزش استان کردستان فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول