اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

بازدید نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس از خبرگزاری فارس

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی که عضو کمیسیون اجتماعی است ظهر امروز از خبرگزاری فارس زنجان بازدید کرد.

بازدید نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی ظهر امروز با حضور در خبرگزاری فارس زنجان به سئوالات مطرح شده در حوزه‌های مختلف پاسخ داد.

وی به سئوالاتی در حوزه‌های مدیریت و وضعیت استان زنجان، وضعیت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موضوع سرب و روی و کارگران بیکار شده، مشکلات آب استان زنجان، آسیب‌های اجتماعی و همچنین هفته دفاع مقدس پاسخ داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان زنجان گفت: توسعه استان متناسب با توانمندی‌ آن انجام نشده است.

وی با اشاره به انتقادات مطرح شده توسط خودش به مدیریت استان تصریح کرد: با وجود این انتقادها باید اذعان کرد که مدیریت فعلی استان تلاش‌های درخور توجهی برای پیشبرد امور انجام داده است.

علیمردانی با بیان اینکه نمایندگان استان زنجان هم به همراه مسئولان اقداماتی برای فراهم شدن زمینه اقدامات عملی در حوزه‌های مختلف انجام داده‌اند، اضافه کرد: برخی اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد از جمله کلنگ‌زنی پالایشگاه بسیار درخور توجه است که البته عمل به تعهدات از طرف دولت در توسعه استان زنجان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی حضور نمایندگان استان زنجان در مجمعی به نام نمایندگان را از اقدامات قابل توجه اعلام و اضافه کرد: برخی تصمیم‌گیری‌ها در سطح کلان در این مجمع گرفته می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این واقعه را حماسه بی‌نظیر در تاریخ ایران دانست و بر لزوم پاسداشت شهدا تاکید کرد.

وی با اذعان به وجود مشکل در بخش آب استان زنجان گفت: اقداماتی برای حل این مشکل به ویژه در بخش‌های بالادستی انجام شده است که اگر نتیجه دهد مشکل سرمایه‌گذاری آن حل می‌شود.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول