اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی درگذشت 43 نفر از مردم یزد

نماینده مردم مهریز در مجلس درگذشت جمعی از مردم یزد را تسلیت گفت

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت تعدادی از هم استانی‌های یزدی در سانحه دلخراش تصادف اتوبوس تهران ـ قم را تسلیت گفت.

نماینده مردم مهریز در مجلس درگذشت جمعی از مردم یزد را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام دخیل عباس زارع‌زاده با صدور پیامی درگذشت تعدادی از هم استانی‌های یزدی در سانحه دلخراش تصادف اتوبوس تهران ـ قم را تسلیت گفت و افزود: خبر تأسف‌بار و تألم برانگیز سانحه تصادف اتوبوس تهران که منجر به کشته شدن تعدادی از هم استانی‌های یزدی شد، مردم حوزه انتخابیه مهریز را در حزن و اندوه فرو برد.

وی اظهار داشت: اینجانب از سوی خود و تمامی‌ مردم شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز ضمن تسلیت این مصیبت به پیشگاه ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار کشته‌شدگان و طلب شفای عاجل مجروحان، برای روح پاک درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

نماینده وسیع‌ترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس تصریح کرد: لازم است برای پیشگیری از این قبیل حوادث دلخراش مسئولان مربوطه نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه جانگداز، اقدام و پیگیری‌های قضایی لازم را به سرعت به عمل آورند.

به گزارش فارس، دیشب در پی حادثه‌ای در اتوبان تهران ـ قم، دو اتوبوس تهران ـ یزد و تهران ـ اصفهان دچار آتش سوزی شدند و در این حادثه 43 نفر از سرنشینان این خودروها جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/90005/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول