اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر هرمزگان:

انگیزه نسل جوان ضامن موفقیت‌های تئاتر هرمزگان است

کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر هرمزگان گفت: انگیزه و خواستی که در نسل جوان است ضامن موفقیت‌های آینده تئاتر هرمزگان است.

انگیزه نسل جوان ضامن موفقیت‌های تئاتر هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالله دستان صبح امروز در حاشیه برگزاری این جشنواره افزود: در نمایش بی‌بی دریا به همراه خانم هدی کهوری‌نژاد با جوانانی هم بازی شدیم که فرزندان ما محسوب می‌شدند.

وی اضافه کرد: این امر سبب شد از همدیگر به صورت متقابل انرژی بگیریم.

کارگردان نمایش بی بی دریا با اشاره به این موضوع که هم بازی شدن جوانان با پیشکسوت امتیازی برای آنان است، گفت: همان گونه که جوانان از آموخته‌های استخوان خرد کرده‌ها و خاک صحنه خورده‌های تئاتر، تجربیاتی کسب می‌کنند پیشکسوتان هم از نیروی جوانی و انگیزه جوانان برای اثبات خود بهره‌مند می‌شوند.

دستان با ابراز امیدواری از روند رو به رشد جوانان علاقه‌مند به تئاتر هرمزگان گفت: انگیزه و خواستی که در این نسل است ضامن موفقیت‌های آینده تئاتر هرمزگان است.

وی با اشاره به اعتقادات مذهبی جوانان تئاتری، گفت: در نمایش آن سوی واقعه به نویسندگی و کارگردانی سعید موحدی، چون کار مذهبی و در رابطه با واقعه عاشورا و امام حسین (ع) بود بازیگران جوان با وضو بر روی صحنه می‌رفتند.این امر نشان‌دهنده این موضوع است که تئاتر برای بازیگر معتقد جنبه تقدس دارد.

هفتمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو از 20 الی 23 شهریور ماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2310/خ20/ژ1001

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول