اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال تحصیلی جدید اعلام شد

وجود 14 مدرسه کپری در قلعه‌گنج

بخشدار مرکزی قلعه‌گنج گفت: در حال حاضر 14 مدرسه کپری در این شهرستان داریم و 39 مدرسه که 20 سال از زمان ساخت آنها می‌گذرد سقف آنها دچار ریزش شده است و باید کاری کرد.

وجود 14 مدرسه کپری در قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، عمران مؤمنی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: ما هنوز بعد از گذشت 34 سال از انقلاب در فاصله سه کیلومتری خود مدارس کپری داریم که باید در این زمینه توجه ویژه صورت گیرد.

وی افزود: ما در حال حاضر 14 مدرسه کپری داریم و 39 مدرسه که 20 سال از زمان ساخت آنها می‌گذرد سقف آنها دچار ریزش شده است و باید کاری کرد.

مؤمنی خاطر نشان کرد: بعد از انقلاب کارهای بسیار بزرگی در این منطقه انجام شده و در حال انجام است، اما باید بیشتر تلاش شود.

حجت‌الاسلام احمد نجنو امام جمعه قلعه‌گنج اظهار داشت: بزرگترین سرمایه هر انسانی قناعت است و اگر این سرمایه‌گذاری در زندگی انسان به وجود آید، بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.

وی با بیان اینکه بحث چشم و هم‌چشمی‌ها زندگی مردم را فلج کرده است، افزود: باید تلاش کنیم این معضلات غیردینی و شرعی را نداشته باشیم و با رعایت الگوی اسلامی قناعت‌گر باشیم، زیرا اقتصاد مقاومتی پایه‌گذار یک زندگی اسلامی است.

نجنو با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت: در این زمان باید خاطرات و نقش‌آفرینی و رشادت‌های دانش‌آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس بازگو و برای نسل امروز الگوسازی شود.

امام جمعه قلعه‌گنج با انتقاد از وجود تصاویر غیر اسلامی روی بسیاری از لوازم‌التحریر، دفتر و کیف تصریح کرد: باید این مهم با پیگیری نهادهای مرتبط سریعا برطرف شود.

نجنو عنوان کرد: دشمن در جبهه‌های نظامی نمی‌تواند به مقابله با نظام بیاید و از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد کار شده و این مسئولیت ما را بسیار سنگین کرده است و باید خود را مجهز کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مدارس روستاهای تجمیع شده باید دارای سرویس ایاب و ذهاب باشند تا دوری از مدرسه مشکلی برای ادامه تحصیلی فرزندان با استعداد این مناطق ایجاد نکند.

انتهای پیام/80006/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول