اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان خبر داد

معرفی برترین‌های سوارکاری همدان

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان از برگزاری یک دوره مسابقه سوارکاری در هشتمین هفته پیاپی و معرفی برترین‌های این رقابت‌ها خبر داد.

معرفی برترین‌های سوارکاری همدان

عباس محمدی امروز درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: بر اساس تقویم ورزشی هیئت سوارکاری استان همدان در هفته‌های مختلف و مناسبت ملی و مذهبی، یک سری مسابقات سوارکاری در دستور کار قرار گرفته که هشتمین هفته این رقابت‌ها برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها که در باشگاه سوارکاری ابن‌سینا شهر همدان برگزار شد 33 سوارکار از باشگاه‌های سوارکاری ایثار، شبدیز، آذرخش، اکباتان و ابن‌ سینا حضور داشتند.

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان با اشاره به اینکه این مسابقات آخرین مسابقه فصل تابستان محسوب ‌می‌شود عنوان کرد: این رقابت‌ها با استقبال خوب سوارکاران علاقه‌مند روبرو شد که در نهایت نفرات برتر معرفی شدند.

به گفته وی در گروه سنی زیر 16 سال کیانا احمدی با اسب نانی به مربیگری رضا بخشی از باشگاه سوارکاری شبدیز موفق شد با عملکرد خوب خود به عنوان قهرمانی دست یابد.

محمدی یادآور شد: محمدرضا قاسمی با اسب قیصر به مربیگری قاسم قاسمی از باشگاه سوارکاری اکباتان در جایگاه دوم ایستاد و امیررضا افلاکیان با اسب کلارا به مربیگری علیرضا بختیاری از باشگاه سوارکاری ابن سینا به عنوان سومی اکتفا کرد.

وی با بیان اینکه مسابقات در گروه D بالای 16 سال بسیار جذاب و دیدنی برگزار شد خاطرنشان کرد: جدول این مسابقات به صورت دو راندی طراحی و اجرا شد که در پایان رضا بخشی با اسب لازینو از باشگاه شبدیز مسیر را در دو راند بدون خطا پشت سر گذاشت و موفق شد به عنوان نخست دست یابد.

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان ادامه داد: در این گروه سنی محمدرضا طراحیان دست به کار بزرگی زد و با دو اسب شرکت کرد.

وی ابراز داشت: این سوارکار موفق شد با اسب‌های کانترو و گابن بوی با چهار خطا از باشگاه اکباتان به تنهایی مقام‌های دوم و سوم را کسب کند.

محمدی افزود: در پایان این رقابت‌ها جوائز نقدی از طرف هیئت سوارکاری استان همدان و جوائز غیر نقدی از سوی دهکده تفریحی، توریستی و ورزشی دهکده گنجنامه به سوارکاران و اسب‌های برتر اهدا شد.

انتهای پیام/89020/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول