اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان خبر داد

معرفی سوارکاران برتر مسابقات گرامیداشت هفته دولت در همدان

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان از برگزاری پایان مسابقه پرش با اسب به‌ مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و معرفی نفرات برتر خبر داد.

معرفی سوارکاران برتر مسابقات گرامیداشت هفته دولت در همدان

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: بر اساس تقویم ورزشی هیئت سوارکاری استان از هفته هفتم مسابقات پرش هیئت یک دوره مسابقه پرش با اسب به میزبانی باشگاه سوارکاری ابن‌سینای همدان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد خاطره شهیدان رجائی و باهنر برگزار شد، 41 سوارکار از باشگاه‌های سوارکاری ایثار، شبدیز، اکباتان و به میزبانی باشگاه سوارکاری ابن‌سینا برگزار شد.

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان یادآور شد: این مسابقات که دو روز به طول انجامید در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و رده D1 آزاد و اسب و سوار مبتدی و رده E با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ابراز داشت: در رده D نوجوانان سامان سرکانیان با اسب نسترن از باشگاه سوارکاری شبدیز با حدنصاب بهتر نسبت به رقبا مقام اول را به خود اختصاص داد، امیررضا افلاکیان با اسب کلارا از باشگاه سوارکاری ابن سینا در جایگاه دوم ایستاد و کیانا احمدی با اسب نانی از باشگاه سوارکاری شبدیز به مقام سوم رسید.

به گفته محمدی در رده D1 آزاد رضا بخشی با اسب لازینو مقام اول، مهدی صمدی با اسب سزار مقام دوم که هر دو از باشگاه سوارکاری شبدیز بودند و مقام سوم نیز برای سینا جوشقانی با اسب گاندولف از باشگاه سوارکاری ابن‌سینا ثبت شد.

وی ابراز داشت: در رده‌های اسب و سوار مبتدی و رده E نیز پنج سوارکار مطابق مقررات ملی فدراسیون سوارکاری در رده‌بندی قرار گرفتند.

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان تصریح کرد: در پایان این رقابت‌های دوروزه جوایز سوارکاران و اسب‌های برتر توسط مسئولان محلی اهدا شد.

انتهای پیام/89020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول