اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بررسی 7 نامه و لایحه در ‌چهارمین جلسه شورای شهر بوشهر

در جلسه شورای اسلامی شهر بوشهر هفت نامه و لوایح در دستور کار شورا قرار گرفت که پس از ‌بررسی، تصمیماتی اتخاذ شد.

بررسی 7 نامه و لایحه در ‌چهارمین جلسه شورای شهر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالخالق برزگرزاده‌ رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: عصر امروز در چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه سی و دومین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گفت: این رویداد عظیم را در حالی پیش روی داریم که جوانان انقلابی و متعهد و متخصص ایران اسلامی با درک صحیح همه ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب، با دستیابی به علوم مختلف پیش‌بینی‌ها و یاوه‌گویی‌های بدخواهان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با یادآوری ارزش‌ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس‌ اظهار داشت: همه ما مدیون ایثارگری‌های شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز هستیم و وظیفه داریم با نهایت توان و ظرفیت، نسبت به ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت و برپایی مراسم هفته دفاع مقدس تلاش کنیم.

برزگرزاده با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم در مورد تعامل اعضای شورای اسلامی و شهرداری بوشهر با ستاد بازگشایی مدارس گفت: برای رفاه حال شهروندان به ویژه دانش‌آموزان و به مناسبت ایام بازگشایی مدارس اقدامات گسترده‌ای در بخش‌ها با تعامل شهرداری بوشهر انجام شده است که جای قدردانی دارد.

وی خواستار تدارک وِیژه شهرداری جهت استقبال از ماه مهر شد و گفت: یکی از مهم‌ترین ‌طر‌ح‌هایی که در استقبال از ماه مهر می‌باشد این است که باید حوزه خدمات شهری و ترافیک شهرداری فعالیت گسترده‌ای داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در ادامه افزود: خط کشی عابر پیاده مقابل مدارس‌، زیبا سازی محیط اطراف مدارس  از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در دستور کار شهرداری قرار بگیرد.

در این نشست 7 نامه  و لوایح در دستور کار شورا قرار گرفت که پس از  بررسی، تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام‌/66006‌/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول