اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم در گفت‌وگو با فارس:

بانوان قمی برای حضور در اردوی تیم ملی کبدی دختران انتخاب شدند

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم از انتخاب دو عضو تیم کبدی دختران جوان قم برای حضور در اردوی تیم ملی کشورمان خبر داد.

بانوان قمی برای حضور در اردوی تیم ملی کبدی دختران انتخاب شدند

سعیده سادات خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: دختران کبدی کار قم امسال در پیکارهای قهرمانی رده سنی جوانان کشور در مجموع عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند قم را به جمع تیم‌های حاضر در جمع برترین‌های کشور برسانند.

وی ادامه داد: امسال رقابت‌های کبدی قهرمانی دختران رده سنی جوانان کشور در مرحله مقدماتی در شش گروه به انجام رسید و تیم‌ها در نقاط مختلف کشور در تلاش برای دستیابی به جواز حضور در مرحله نهایی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم اضافه کرد: سطح رقابت‌های امسال کبدی قهرمانی دختران جوان کشور بسیار بالا بود و در نهایت تیم‌هایی توانستند در مکان‌های اول تا چهارم رده‌بندی نهایی قرار بگیرند که از نظر امکانات بسیار بهتر از ما بودند.

وی ادامه داد: تمرین کردن و انجام یک مسابقه کبدی نیاز به چیزی بیش از 80 تاتامی دارد در حالی که دختران کبدی‌کار قم و در مجموع تیم‌های بانوان قم در راه آماده‌سازی برای حضور در پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور تنها از 16 تاتامی برخوردار هستند.

خلیلی تصریح کرد: از اینکه نتوانستیم در پیکارهای کبدی قهرمانی رده سنی جوانان کشور عنوان کسب کنیم، ناراحتم، اما همین‌که دختران کبدی‌کار قم آنقدر خوب و با کیفیت در این رقابت‌ها ظاهر شدند که بتوانند نظر کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کنند، بسیار خوشحال هستم.

وی با بیان اینکه دو بانوی قمی برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کبدی دختران جوان کشورمان انتخاب شدند، افزود: با انجام مرحله نهایی رقابت‌های کبدی قهرمانی رده سنی جوانان کشور که با شرکت 18 تیم راه یافته از مرحله گروهی در سالن بعثت تهران به انجام رسید، تیم قم در مرحله گروهی با یک پیروزی برابر زنجان و شکست مقابل ایلام، کرمان و تهران از گردونه رقابت‌ها کنار رفت، اما دو عضو این تیم به تیم ملی دعوت شدند.

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم اظهار کرد: زهرا نقاش و زهره خانی دو بازیکن تیم کبدی دختران جوان قم برای اردوی تیم ملی کبدی دختران جوان کشورمان از سوی کادر فنی انتخاب شدند تا در کنار سایر دعوت‌ شده‌ها خود را برای اعزام به مسابقات 2014 جوانان آسیایی آماده کنند.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول