اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در کبودراهنگ انجام می‌شود

آغاز نهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان کشور

نهمین دوره ار مسابقات کبدی قهرمانی جوانان کشور امروز در شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

آغاز نهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کبودراهنگ، نهمین دوره از مسابقات کبدی قهرمانی جوانان کشور بعد از ظهر امروز در شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات که با شرکت 12 تیم از استان‌های کشور در سالن 1500 نفری ولایت کبودراهنگ برگزار می‌شود شرکت‌کنندگان با هم به رقابت می‌پردازند.

سرپرست هیئت تیم کبدی کبودراهنگ نیز در این خصوص گفت: در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات که از ساعت 16 امروز آغاز می‌شود نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس فدراسیون کبدی کشور و مسئولانی از استان و شهرستان حضور دارند.

حسین یاری افزود: با توجه به اینکه پایگاه اصلی ورزش کبدی استان در شهرستان کبودراهنگ است امروز همچنین با حضور مسئولین عملیات احداث خانه کبدی در زمینی به مساحت 300 متر مربع می‌شود.

ذکریا محبعلی‌ئی مربی تیم کبدی کبودراهنگ هم با اشاره به اینکه از ابتدای تشکیل این رشته ورزشی در شهرستان کبودراهنگ این تیم در تمام مسابقات کشوری و آسیایی عنوان های قهرمانی و نایب قهرمانی را به خود اختصاص داده گفت: تیم کبدی کبودراهنگ به نمایندگی از استان همدان در این دوره از مسابقات شرکت می کند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 90 درصد بازیکنان این تیم از افراد بومی کبودراهنگ هستند که برای آمادگی هر چه بیشتر چندین سری اردوی تدارکاتی برگزار شده است.

مربی تیم کبودراهنگ گفت: با توجه به وضعیت مطلوب تیم و حضور چندین کبدی‌کار ملی‌پوش کبودراهنگی در این مسابقات انتظار می‌رود تیم کبدی کبودراهنگ جزو مقام‌های نخست این دوره از مسابقات باشد.

انتهای پیام/89027/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول