اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بوشهر خبر داد

تصویب بیش از 12 میلیارد ریال اعتبار تجهیز مدارس شهرستان بوشهر

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بوشهر از تصویب 12 میلیارد و 150 میلیون ریال اعتبار برای تامین و تجهیز مدارس شهرستان بوشهر در کمیته برنامه‌ریزی خبر داد.

تصویب بیش از 12 میلیارد ریال اعتبار تجهیز مدارس شهرستان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، وحید نیک‌روش صبح امروز در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی ساز و کارهای لازم در امر بازگشایی مدارس با برگزاری جلسات متفاوت از قبیل شورای ترافیک در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: با هماهنگی آموزش و پرورش، شهرداری، پلیس راهور و دیگر دستگاه‌های متولی نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز در امر بازگشایی مدارس با نصب سرعت‌گیر، تامین روشنایی، نصب تابلو راهنمایی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

این مقام مسئول از تصویب 12 میلیارد و 150 میلیون ریال اعتبار برای تامین و تجهیز مدارس شهرستان بوشهر در کمیته برنامه‌ریزی خبر داد.

نیک‌روش در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل کارگروه تخصصی جانمایی و طراحی سایت اسکان اضطراری در شهرستان بوشهر خبر داد و گفت: با توجه به دستورالعمل صادره از سوی سازمان مدیریت بحران کشور، و همچنین اهمیت موضوع تسریع، انتقال و اسکان به موقع افراد در زمان وقوع بحران و هر گونه حادثه غیر مترقبه، نسبت به تشکیل کارگروه تخصصی متشکل از کارشناسان خبره دستگاه‌های اجرایی به منظور جانمایی و طراحی سایت اسکان اضطراری در شهرستان بوشهر اقدام شده است.

وی ادامه داد: پس از جانمایی اراضی مورد نظر و پژوهش‌های میدانی مناسب و رعایت تمام موارد نسبت به اعلام نتیجه که تعیین زمین واجد شرایط است به مدیریت بحران استان و کشور به منظور تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز سایت مذکور از طریق مرکز اقدام می‌شود.

نیک‌روش، مساحت تقریبی سایت مذکور را 34 هکتار با رعایت تمام کاربری‌های مندرج در دستورالعمل و برای اسکان حداقل یک‌هزار نفر در فاز نخست اعلام کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بوشهر نیز گفت: با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی و آموزش و پرورش در اول مهرماه تمام مدارس به منظور تعلیم و تربیت دانش‌آموزان آماده خدمت است.

بخشعلی دهقائدی تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم از سوی دستگاه‌های متولی به‌منظور ایجاد نظم و انضباط، خط کشی و نصب سرعت‌گیر در خیابان‌های منتهی به مدارس انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس فرصت مغتنمی است تا از آن برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به آینده‌سازان ایران اسلامی بهره جست.

دهقائدی اذعان کرد: مسائل و مشکلات فراروی آموزش و پرورش از مسائل جامعه جدا نیست و در این میان سازمان آموزش و پرورش به تنهایی در رفع موانع چاره‌ساز نبوده بلکه مشارکت و همکاری موثر مردم و دستگاه‌ها در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، برای عملکرد مطلوب در فرآیند تعلم و تربیت بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/66006/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول