اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار رؤسای ستادی و رؤسای زندان‌های خراسان شمالی با آیت‌الله مهمان‌نواز

رؤسای ستادی و رؤسای زندان‌های استان خراسان شمالی با آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز عضو مجلس خبرگان رهبری خراسان شمالی دیدار کردند.

دیدار رؤسای ستادی و رؤسای زندان‌های خراسان شمالی با آیت‌الله مهمان‌نواز

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در دیدار رؤسای ستادی و رؤسای زندان‌های استان، به جایگاه زندان در اسلام به زندانبانی اسلامی در ایران اشاره کرد و گفت: در این مقطع از زمان زندان‌ها به مکان تربیت و ارتقاء افکار انسانی تبدیل شده‌اند.

وی افزود: در این برهه از زمان وظایف ما و شما خیلی سنگین است چرا که باید با این فجایعی که در روی زمین است ، مبارزه کرد تا به جایگاه والای انسانیت برسیم، ما دارای فرهنگ ویژه و خاصی هستیم که در تمام روی زمین بهترین فرهنگ است که همان فرهنگ اسلامی است.

آیت‌الله مهمان‌نواز اظهار کرد: لذا ما باید مذهب قرآن و فرهنگ اسلامی را در جامعه احیاء کنیم و یکی از راه‌ها برای احیاء آن پرداختن به نماز است، نماز بهترین کاری است که انسان را به خدا نزدیک می‌کند حال از آن‌هایی نباشید که خدا را فراموش کرده‌اند چرا که انسان با فراموش کردن خدا خود را نیز فراموش می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مسئله زندان مسئله مهمی است و فلسفه وجودی زندان آشنا شدن با انسانیت و هویت انسانی است گاهی انسان بر اثر غفلت از هویت خویش که همان هویت اسلامی است دور می‌شود و فراموش می‌کند و این انحرافات ریشه در غفلت دارد اگر انسان هویت خودش را فراموش کرد می‌شود گفت که او انسان نیست، انسان اگر از اسلام و از خدای عالم دور شد از همه خوبی‌ها دور می‌شود.

وی اظهار کرد: باید هویت اسلامی‌مان را حفظ کنیم و با یکدیگر تعامل داشته باشیم برخوردهایمان برخورد اسلامی باشد و برای سایر طبقات مردم نمونه باشیم «کار شما کار پیامبران است».

به گزارش فارس، مدیرکل زندان‌های استان خراسان شمالی به همراه رؤسای ستادی و رؤسای زندان‌های استان در درس اخلاق آیت‌الله مهمان‌نواز شرکت کردند.

انتهای پیام/63002/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول