اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسلحه اپه

شمشیربازان زنجانی قهرمان مسابقات کشوری شدند

مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور با درخشش ورزشکاران زنجانی به پایان رسید.

شمشیربازان زنجانی قهرمان مسابقات کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسابقات قهرمانی کشور در سه اسلحه اپه، سابر و فلوره در تهران و ارومیه برگزار شد.

سرپرست تیم شمشیربازی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 48 بازیکن در قالب 14 تیم به مصاف هم رفتند که در رده  نوجوانان تیم زنجان توانست در اسلحه اپه بالاتر از همه استان‌ها به مقام قهرمانی دست پیدا کند، تیم اردبیل به مقام نائب قهرمان رسید و کرمانشاه و البرز به صورت مشترک در سکوی سوم ایستادند.

جواد کاظم‌زاده با بیان اینکه مسابقات در اسلحه فلوره نیز با شرکت 38 بازیکن از 11 تیم برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این بخش نیز شمشیربازان زنجانی با انجام بازی‌های زیبا و تکنیکی توانستند پس از همدان، نایب قهرمان کشور شوند و تیم اصفهان نیز در رتبه سوم قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در اسلحه فلوره نیز شمشیربازان زنجانی خوب ظاهر شدند، تصریح کرد: در این بخش با وجود تلاش‌های بازیکنان زنجان، این تیم در رتبه چهارم کشوری قرار گرفت و تیم‌های اردبیل و گیلان اول و دوم شدند و تیم‌های تهران، ارومیه مشترکاً در سکوی سوم قرار گرفتند.

سرپرست تیم شمشیربازی استان زنجان گفت: در بخش فلوره نیز 36 بازیکن در قالب 10 تیم به مصاف هم رفتند.

وی با بیان اینکه تیم اعزامی زنجان در بخش انفرادی نیز حائز یک مقام شد، افزود: در قسمت انفرادی و در اسلحه اپه میثم نوروزی بازیکن ملی‎پوش و آینده‎دار شمشیربازی استان زنجان توانست با برتری در مقابل همه مدعیان به فینال راه یابد که در فینال و در یک بازی زیبا و تماشایی با اختلاف ناچیزی بازی را به بازیکن استان میزبان (ارومیه) واگذار کرد و نایب قهرمان مسابقات شد.

انتهای پیام/2308/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول