اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش استان اردبیل اعلام کرد

شمشیر‌بازی اردبیل در جایگاه سوم هیئت‌های ورزشی استان اردبیل

رئیس اداره ورزش استان اردبیل گفت: هیئت شمشیربازی استان جایگاه سوم هیئت‌های ورزشی استان را کسب کرد.

شمشیر‌بازی اردبیل در جایگاه سوم هیئت‌های ورزشی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نادر پیران صبح امروز در جلسه بررسی عملکرد هیئت‌های ورزشی استان اردبیل اظهار داشت: طرح ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی استان در سال 91 از نزدیک به 50 هیئت از آغاز سال جدید آغاز و کلیه آمار و عملکردها دقیقاً مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت و براساس ارزیابی‌های صورت گرفته هیئت وزنه‌برداری استان با کسب 945 امتیاز از 1000 امتیاز ممکن در رتبه اول هیئت‌های ورزشی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این ارزیابی هیئت جانبازان و معلولین با 870 امتیاز رتبه دوم را کسب کرد و هیئت شمشیربازی استان با 855 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش استان اردبیل یادآور شد: هیئت‌های کشتی با 850، دو و میدانی با 840 و ناشنوایان با 810 امتیاز در رده‌های چهارم تا ششم این ارزیابی قرار گرفتند.

پیران با اشاره به عملکرد سایر هیئت‌های ورزشی استان گفت: در کنار حرکت رو به رشد تعدادی از هیئت‌های ورزشی جا دارد از موفقیت‌های هیئت‌های ورزشهای همگانی و روستایی و عشایری که امسال در سطح کشور هم صاحب رتبه برتر شدند تقدیر کرده و از تلاش‌های همگی دست‌اندرکاران سپاسگزاری و تشکر کنیم.

این مسئول بیان داشت: اما در کنار این هیئت‌ها، حرکت روبه رشد و صعودی چشمگیر هیئت شمشیربازی استان شاخص و واقعاً فوق‌العاده است.

رئیس اداره ورزش استان اردبیل افزود: این هیئت با گذشت حدود پنج سال از آغاز فعالیت رسمی خود از رده 46 هیئت‌های ورزشی استان در سال 86، به مرور بالا آمد و امروز در جمع سه هیئت برتر استان قرار گرفته که در جای خود باید از برنامه‌ریزی و مدیریت در این هیئت قدردانی و تشکر کرد.

پیران با اشاره به جایگاه شمشیربازی استان در کشور تصریح کرد: در کنار روند صعودی این هیئت در سطح استان، در ارزیابی کشوری هم این هیئت در سه سال گذشته در جمع پنج هیئت برتر کشور قرار داشته است در حالی که در سال 86 رده 21 کشور را در جمع هیئت‌های استان‌ها در اختیار داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: براساس برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل قرار است به زودی از مسئولان و روسای هیئت‌های برتر استان طی مراسمی قدردانی شود.

انتهای پیام/62006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول