اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیر بازی ساری خبر داد

ارائه آموزش‌های شمشیربازی به صورت رایگان در ساری

رئیس هیئت شمشیربازی شهرستان ساری گفت: این هیئت توانایی دارد علاقه‌مندان به ورزش شمشیر بازی را در بخش آقایان و بانوان به صورت رایگان آموزش دهد.

ارائه آموزش‌های شمشیربازی به صورت رایگان در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی رضایی فرح‌آبادی عصر امروز درآیین اختتامیه مسابقات شمشیربازی قهرمانی هفته دولت که در مرکز مازندران و سالن شمشیربازی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است تا مردم با کارکردهای نظام آشنا شوند.

وی حضور موثر شمشیربازان ساروی در مسابقات مختلف کشوری را تحسین برانگیز دانست.

رضایی با بیان اینکه مسابقات مختلف شمشیر بازی به صورت فصلی در استان برگزار می‌شود، ادامه داد: خودباوری ورزشکاران رشته شمشیر بازی شهرستان ساری سبب شد تا در رقابت‌های کشوری حضوری موثر داشته باشند.

این مسئول به استقبال نسل جوان از رشته ورزشی شمشیربازی اشاره کرد و گفت: این هیئت توانایی دارد علاقه‌مندان به ورزش شمشیر بازی را در بخش آقایان و بانوان به صورت رایگان آموزش دهد.

رئیس هیئت شمشیربازی شهرستان ساری به تقویت قوای جسمانی شمشیربازان تاکید کرد و یادآور شد: هیئت شهرستان در نظر دارد با حمایت‌های مسئولان استانی در این حوزه بتواند مزایای ورزش آبی را برای شمشیربازان فراهم کند.

رضایی فرح‌آبادی با تاکید بر استمرار برپایی مسابقات مختلف شمشیربازی در مرکز مازندران، خاطر نشان کرد: بانوان ورزشکار در رشته شمشیربازی جمعیت خوبی از هیئت را به خود اختصاص دادند و در مسابقات کشوری خوش درخشیدند.

انتهای پیام/86006/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول