اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی و پیشکسوت شمشیربازی مازندران مطرح کرد

عدم حمایت اسپانسران از شمشیربازی در مازندران

مربی و پیشکسوت شمشیربازی مازندران گفت: شمشیربازی از رشته‌های پرمدال ورزش در رقابت‌های رسمی محسوب می‌شود.

عدم حمایت اسپانسران از شمشیربازی در مازندران

سیدمحمدحسین عابدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: ورزش شمشیربازی دارای 32 مدال انفرادی و تیمی در دو بخش مردان و زنان در رقابت‌های رسمی است.

وی بیان داشت: در سال‌های اخیر با توجه به اهمیت مسئولان به ورزش شمشیربازی این رشته ورزشی از سوی جوانان استقبال خوبی شده است.

عابدی با اشاره جذابیت و زیبایی ورزش شمشیربازی تصریح کرد: این ورزش در حال حاضر استقبال خوبی از جانب جوانان می‌شود و همچنین سفارش پیامبر اکرم (ص) نیز آموزش شمشیربازی برای همگان تاکید شده است.

قهرمان شمشیربازی آسیا در ادامه مهم‌ترین مشکل این ورزش را عدم حمایت اسپانسران و سرمایه‌گذاران خبر داد و اظهار داشت: در صورت حمایت منابع مالی مازندران در هر سه اسلحه مدعی کشور می‌شود.

عابدی با تشکر از زحمات رئیس، نایب رئیس و دبیر هیئت شمشیربازی استان گفت: هدف تمامی مربیان و مسئولان هیئت شمشیربازی استان یک تیم خوب و منسجم است تا در رقابت‌های قهرمانی کشور جوابگو باشد.

وی با اشاره به استقبال بانوان به رشته شمشیربازی در استان ابراز داشت: با تلاش مربیان در پی کشف استعداد بانوان شمشیرباز مازندرانی در کشور درخشش خوبی نسبت به سال‌های گذشته داشتند.

قهرمان شمشیربازی غرب و کشورهای اسلامی در پایان از بازسازی و تعمیر سالن امامعلی حبیبی قائمشهر خبر داد و افزود: با همت و تلاش اداره ورزش و جوانان قائمشهر و هیئت شمشیربازی استان و شهرستان سالن شمشیربازی امامعلی حبیبی در اختیار ورزشکاران این رشته ورزشی قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، در ابلاغ جدید از سوی علی رمضانی رئیس هیئت شمشیربازی مازندران سیدمحمدحسین عابدی به عنوان رئیس هیئت شمشیربازی قائمشهر منصوب شد.

سیدمحمدحسین عابدی با پیراهن تیم ملی شمشیربازی در کلکسیون افتخارات ورزشی خود دارای چندین عنوان قهرمانی آسیا، غرب آسیا و کشورهای اسلامی است.

انتهای پیام/86005/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول