اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کودکان مرکز اصلاح و تربیت کرمان میزبان خدام رضوی

در دومین روز از حضور خادمان بارگاه ثامن‌الحجج (ع) در کرمان کودکان مرکز اصلاح و تربیت میزبان خدام رضوی بودند.

کودکان مرکز اصلاح و تربیت کرمان میزبان خدام رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در دومین روز از حضور خادمان بارگاه ثامن‌الحجج (ع) در کرمان کودکان مرکز اصلاح و تربیت دوشنبه شب میزبان خدام رضوی بودند و خدام بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) با حضور در کانون اصلاح و تربیت کرمان با 60 نفر از نوجوانان زیر 18 سال این مرکز دیدار کردند.

حجت‌الاسلام رضا تاجیک مسئول فرهنگی کانون اصلاح و تربیت کرمان در این دیدار با بیان اینکه تعداد 60 نفر از بزهکاران اجتماعی در این مرکز نگهداری می‌شوند، گفت: با توجه به اینکه دست این افراد از ضریح امام رضا (ع) کوتاه است، برگزاری این مراسم حال و هوای معنوی خاصی را در این نوجوانان ایجاد می‌کند.

مسئول فرهنگی کانون اصلاح و تربیت کرمان افزود: از نظر ما این افراد متخلف نیستند، بلکه به دلیل شرایط اقتصادی مجبور به انجام تخلف شده‌اند.

تاجیک خاطر نشان کرد: بعضی از این بچه‌ها 90 حتی 120 روز را روزه می‌گیرند و برخی دیگر آنان حافظ سه تا پنج جزء قرآن هستند.

خدام حرم رضوی با قرائت صلوات خاصّه امام رضا (ع) و مداحی یکی از خدام حرم در حالی که اشک شوق از دیدگان این نوجوانان جاری بود، معنویت خاصی بر این مکان حاکم کردند.

عیادت خادمان حرم رضوی از مداح کرمانی

خدام بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان در دومین روز از حضور معنوی خود در استان کرمان از مهدی رعنایی مداح اهل بیت (ع) عیادت کردند.

در این مراسم معنوی خادمان حرم رضوی که حامل پرچم منور گنبد امام رضا (ع) بودند با قرائت صلوات خاصّه امام رضا(ع، و مداحی یکی از خدام حرم فضای معنوی خاصی را حاکم کردند که قابل وصف نیست.

رعنایی مداح اهل بیت هم با توجه به شرائط بیماری به وجود آمده در حالی که اشک شوق بر دیدگان خود و خانواده‌اش نشسته بود در رسای اهل بیت (ع) مداحی کرد.

مهدی رعنایی از مداحان اهل بیت (ع) استان اصفهان است که هفته گذشته در سفر به کرمان دچار سانحه شدید تصادف شده بود و اکنون حال وی رو به بهبود است.

انتهای پیام/2446/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول