اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 شهریور ماه

سمنان میزبان خادمان آستان قدس رضوی خواهد بود

فرماندار شهرستان سمنان گفت: هم‏زمان با دهه کرامت، سمنان در روز 24 شهریور ماه میزبان خادمان آستان قدس رضوی خواهد بود.

سمنان میزبان خادمان آستان قدس رضوی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، جلسه هماهنگی برگزاری جشن‏‌های مردمی «زیر سایه خورشید» در دهه کرامت در فرمانداری سمنان تشکیل شد.

فرماندار شهرستان سمنان در این جلسه گفت: دهه کرامت، فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ رضوی بوده و هدف آن رسیدن به جامعه علوی و تحقق مدینه فاضله نبوی است.

حسن سعدالدین تصریح کرد: این دهه از 16 شهریور ماه تا 26 شهریور ماه بوده و با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و به ولادت حضرت امام رضا (ع) ختم می‏‌شود به یک جریان فرهنگی معنوی رو به رشد در کشور تبدیل شده است.

فرماندار سمنان تصریح کرد: در دهه کرامت با برگزاری جشن‏‌های زیر سایه خورشید از سوی دستگاه‏‌های فرهنگی و اجتماعی، بستر شادی و نشاط معنوی در شهرستان برای خانواده‌‏ها و نوجوانان و جوانان فراهم خواهد شد.

وی خواستار تعامل فرهنگی بیشتر بین شهرستان‏های قم، سمنان و مشهد مقدس شد و گفت: واقع‏ شدن سمنان در مسیر زائران امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) تلاش بیشتر در معرفی امامزاده یحیی (ع) سمنان را می‏‌طلبد.

سعدالدین دهه کرامت را فرصتی برای ایجاد پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان با قرآن، ائمه‌‏اطهار (ع) و تبیین فرهنگ علوی دانست.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول