اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد شدید هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان ورزش و جوانان

موسوی: مسئولان ورزش و جوانان به فکر نابودی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد هستند

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با کارهایی که ظرف چند روز اخیر در زمینه خلع ید هیئت فوتبال در خصوص زمین‌های ورزشی انجام شده برخی فقط نابودی فوتبال استان را نشانه رفته‌اند.

موسوی: مسئولان ورزش و جوانان به فکر نابودی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد هستند

پرویز موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با ابراز انتقاد شدید از اقدامات چند روز اخیر ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص خلع ید هیئت فوتبال از زمین‌های ورزشی تختی و ورزشگاه بزرگ شهید فتاحی اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان، شفیعی قدردانی کنم.

وی با بیان این‌که قدر خادمان ورزش را باید در همه حال دانست، گفت: همواره گلایه‌هایی از شفیعی داشتیم اما نمی‌دانستیم که بودن وی بر مسند ورزش استان برکت است.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شفیعی که هر کجا باشد یادش به خیر؛ در اوج تنگدستی در یک قلم 50 میلیون تومان برای پرداخت هزینه‌ها به هیئت فوتبال کمک کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: یادمان نمی‌رود که باز هم در اوج تنگدستی این مدیر با ارزش ورزشی 50 میلیون تومان دیگر به تیم بانوان ما کمک کرد و اجازه نداد شرایط سخت بر تیم ما تداوم پیدا کند و در یک اقدام ضربتی سالن‌های شهرستان‌ها را در اختیار هیئت فوتبال قرار داد.

موسوی به اقدامات چند روز اخیر در خصوص واگذاری 2 استادیوم تختی و فتاحی به بخش خصوصی و هیئت همگانی اشاره کرد و گفت: در همه جای ایران به دلیل تب بالای فوتبال اماکن دیگر را می‌گیرند و به این رشته می‌دهند ولی در این جا من مسئول فوتبال برای در اختیار داشتن زمین برای برگزاری مسابقات باید نزد هیئت ورزش‌های همگانی گردن کج کنم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: قانون می‌گوید که به بخش خصوصی واگذار شود اما با اولویت هیئت‌های ورزشی، آقایان ورزش و جوانان شخصاً خودشان با موضوع مخالفت کرده‌اند.

وی افزود: مگر برای این کار نباید در روزنامه‌ها آگهی واگذاری داشته باشند که باز هم چنین کاری انجام نشده است.

موسوی با ابراز این سخن که چرا ورزشگاهی که هنوز تحویل موقت نشده و هنوز به بهره‌برداری نرسیده آماده واگذاری به هیئت ورزش‌های همگانی است، تاکید کرد: ورزش همگانی چه ربطی به فوتبال دارد و چرا باید کاری کنیم که عملکردها زیر سئوال برود.

وی به مدیریت ضعیف در واگذاری اماکن ورزشی اشاره کرد و گفت: این‌گونه ورزش هر روز به سوی قهقرا پیش می‌رود و باید از این وضعیت نجات پیدا کنیم. 

موسوی از اخراج چندین نفر از مسئولان در اداره‌کل ورزش و جوانان در این خصوص خبر داد و گفت: چون این افراد در برابر این اقدام موضع گرفته‌اند، چنین سرنوشتی پیدا کرده‌اند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد این اقدام را در راستای نابودی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد دانست.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول