اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه انیمیشن کودکانه در دهدشت

عصر امروز نمایشگاه انیمیشن در قالب 40 اثر هنری به سبک کودکانه در سالن اداره ارشاد دهدشت گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه انیمیشن کودکانه در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز نمایشگاه انیمیشن کودکانه با حضور رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و جمعی از هنرمندان در سالن ارشاد دهدشت گشایش یافت.

آزاد خردمند در حاشیه برگزاری این نمایشگاه با تبریک میلاد امام رضا(ع) دهه کرامت را زمینه‌ساز احیای ظرفیت‌های فراموش شده در جامعه دانست و اظهار داشت: برنامه‌های هنری متناسب با دهه کرامت از سوی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان برگزار شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه هدف از برپایی نمایشگاه انیمیشن را انتقال پیام کودکان به جامعه بزرگسالان در قالب نقاشی عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه بیش از 40 اثر هنری از هنرمندان دهدشت به معرض نمایش گذاشته شده است.

خردمند در ادامه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه حاصل کار رضوان بزرگمهر و مرضیه ماژر از هنرمندان خوش‌ذوق شهرستان است.

به گفته خردمند نمایشگاه انیمیشن از امروز به مدت یک هفته در سالن اداره ارشاد واقع در کوی آزادگان دهدشت برای بازدید عموم برقرار است.

رضوان بزرگمهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس نمایشگاه انیمیشن کودکانه را اولین نمایشگاه برپایی در سطح شهرستان خواند و افزود: با تأملی در آثار هنری خلق شده می‌توان به روح لطیف کودکان پی برد.

بزرگمهر ادامه داد: در این نمایشگاه تلاش کردم در قالب عکس به سبک کودکانه رفتارها و روحیات کودکان را به بزرگسالان گوشزد کنم.

این هنرمند که درس گرفتن از برخی رفتارهای کودکان به بزرگسالان را به تصویر کشیده است اذعان داشت: با نگاهی عمیق به برخوردها و تأملات کودکان می‌توان از آنها درس زندگی آموخت.

بزرگمهر برپایی نمایشگاه در آستانه بازگشایی مدارس را فرصتی برای بازدید گروهی دانش‌آموزان از این آثار هنری دانست و خواستار حضور گروهی دانش‌آموزان به همراه معلمان و مربیان در بازدید از نمایشگاه انیمیشن شد.

انتهای پیام/82016/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول