اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ثبات مدیریت 2 دانشگاه در کهگیلویه و بویراحمد مثمرثمر بوده است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به درخواست‌هایی برای تغییر مدیریت دانشگاه یاسوج گفت: ‌بررسی عملکردها نشان می‌دهد که ثبات مدیریت در مورد دو دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه یاسوج برکات زیادی برای این استان داشته است.

ثبات مدیریت 2 دانشگاه در کهگیلویه و بویراحمد مثمرثمر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد ثبات مدیریتی در دانشگاه یاسوج و علوم پزشکی اظهار کرد: شکی وجود ندارد که ثبات مدیریت در دو دانشگاهی که از آن نام بردید موجب برکات زیادی شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ثبات مدیریت در هر عرصه‌ای را مثبت خواند و افزود: در این دو دانشگاه این موضوع به اثبات رسید که باید الگویی برای سایر دستگاه‌ها و ادارات باشد.

وی، چهار سال را حداقل یک دوره مدیریتی دانست و تصریح کرد: اگر مشکل حاد و مهمی نباشد بعد از یک انتخاب درست در مدیریت یک دستگاه، حداقل چهار سال را باید به یک مدیر فرصت دهیم.

*عملکردها نشان از توفیق ثبات مدیریتی این دو دانشگاه داشته است

صابری ادامه داد: اگر به کارنامه مدیریتی در دانشگاه یاسوج و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نگاهی بیندازیم و آن‌ها را الگو قرار دهیم، می‌بینیم که با ثبات مدیریت در این دو مورد توفیقات زیادی حاصل شده است.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره وجود نقص در مدیریت هر فردی گفت: کارنامه دکتر ارزنگ و دکتر نبوی‌زاده نیز خالی از اشکال و ایراد نیست ولی آنچه مهم است این بوده که در این دو دانشگاه گام‌های اساسی برداشته شده که نباید تحت القائات برخی مسائل نادیده گرفته شوند.

 

* طرح عمده گلایه‌ها و اعتراضات سلیقه‌ای بوده است.

صابری در پاسخ به این سؤال که آیا برای تغییر این دو مدیر به ویژه رئیس دانشگاه یاسوج به شما هم فشاری آورده شده یا خیر، ابراز داشت:‌ بله، بسیار زیاد بوده ولی همواره بررسی کرده‌ام و بر اساس آن با طرح شکایات و گلایه‌ها برخورد می‌کردم.

وی بیان کرد: در موارد بسیاری اختلاف سلیقه وجود دارد و این طبیعی است ولی عمده گلایه‌ها و نارضایتی‌ها سلیقه‌ای بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که به طور مشخص در مورد مدیریت دانشگاه یاسوج صحبت می‌کرد، ادامه داد: تغییر این مدیر به نفع مردم و به صلاح نبوده و زمانی که یک اقدام به نفع جامعه نیست، ضرورتی وجود نداشته که یک مدیر تغییر کند.

صابری در ادامه به پیشرفت‌های دانشگاهی در این استان اشاره و خاطرنشان کرد:‌ شما این وضعیت را بررسی کنید می‌بینید که هم در حوزه دانشگاهی و هم در حوزه سلامت پیشرفت‌ها چشمگیر بوده است.

وی گفت: ‌تیم مدیریتی دکتر ارزنگ و دکتر نبوی زاده در دو دانشگاه مذکور به عقیده من موفق عمل کرده‌اند.

به گزارش فارس، استان کهگیلویه و بویراحمد همواره از عدم ثبات مدیریت‌ها رنج برده که به عنوان مثال می‌توان به تغییر و عزل سه استاندار در طول تقریبا" سه سال در این استان اشاره کرد.

انتهای پیام/82005/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول