اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز خبر داد

اجرای اولین بند تفاهم‌نامه اجرایی هفته‌های فرهنگی شیراز در خوی

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که در صحن شورای شیراز به امضا رسیده است، اولین بند این تفاهم‌نامه در شهرستان خوی اجرا شد.

اجرای اولین بند تفاهم‌نامه اجرایی هفته‌های فرهنگی شیراز در خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از فیرورق، محمد فرخ‌زاد صبح امروز در حاشیه برگزاری برنامه‌های فرهنگی بین شیراز و خوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای در صحن شورای شیراز به امضا رسید که یکی از نتایج آن اجرای هفته فرهنگی در شهرهای دیگر بود و هدف از اجرای این برنامه انتقال فرهنگ و آشنایی با آداب و رسوم شیراز است.

وی افزود: طبق این تفاهم‌نامه اولین بند از این طرح در شهرستان خوی به اجرا در آورده می‌شود. این تفاهم‌نامه‌ها فی‌مابین بوده و یک قرارداد است که استمرار این تفاهم‌نامه‌ها به مردم و مسئولین بستگی دارد.

فرخ‌زاد خاطرنشان کرد: خوی را باید شهر دارالجهد نامید چرا که تلاش و کوشش در این شهر بسیار است و مصادیق این را نشان می‌دهند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز با اشاره به نقش رسانه‌ها اذعان داشت: رسانه‌ها می‌توانند نقش موثری در جذب توریست داشته باشند و این کار مقدسی است.

وی تاکید کرد: همه باید در راستای اعتلای فرهنگی خوی و شیراز تلاش کنیم و این نطفه، نطفه مبارکی است و امید داریم میوه‌های این کار پر برکت را به دست نسل آینده برسانیم.

انتهای پیام/61006/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول